cnon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det nye Mars Volta albumet Octahedron kommer ut 22 juni. Jeg satt nettopp og hørte på en radio-rip (flac) av den nye singelen Cotopaxi, og den ga meg frysninger. Den var helt fenomenal. Jeg tør ikke legge den ut her, men dere finner den online hvis dere kan å lete. Edit: Jeg synes kanskje vokalen har blitt litt for anstrengt. Endret 24. april 2009 av cnon Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 stemmer det at hele albume blir akkustisk? Lenke til kommentar
cnon Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) stemmer det at hele albume blir akkustisk? Egentlig ikke, men de kaller albumet for "deres egen versjon" av et akkustisk album. Cedric Bixler-Zavala has also spoken of the album as "acoustic" and "mellow," yet stated: "We know how people can be so linear in their way of thinking, so when they hear the new album, they're going to say, 'This is not an acoustic album! There's electricity throughout it!' But it's our version. That's what our band does -- celebrate mutations. It's our version of what we consider an acoustic album." Cotopaxi har forresten blitt lagt ut på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=7k27zWq95rk En promo har blitt lagt ut av låta Since We've Been Wrong, som er den andre singelen på albumet: http://www.youtube.com/watch?v=Wh6uV5r-NN8 Endret 2. mai 2009 av cnon Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ny sang lagt ut på youtube: With Twilight as my Guide Denne var mye mer "mellow" enn Cotopaxi i alle fall Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Desperate Graves ligger også ut på youtube nå. evt. her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
cnon Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Albumet er nok temmelig soft sammenlignet med det de har gitt ut tidligere. Her er klipp fra flere av sangene: Ambienten på det siste klippet minner meg om noe fra Pink Floyds Shine On You Crazy Diamond. Endret 18. mai 2009 av cnon Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har det bestillt allerede og skal ikke sniklytte på leaks denne gangen! Sukk 22 juli er så lenge. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har det bestillt allerede og skal ikke sniklytte på leaks denne gangen! Sukk 22 juli er så lenge. Vell... du kan glede deg. Albumet er mektig bra. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bestilt jeg også, men måtte høre på låtene likevel. Me like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå