Herr Brun Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bestefaren min har etter mye om og men bestemt seg for å kjøpe en ny Golf Plus. Han skal ha en 140hesters dieselmotor og DSG-kasse, og fargen skal være sølvgrå. Alt dette er han fast bestemt på, og skal vel ha litt annet ekstrautstyr også. Spørsmålet er hvor han skal kjøpe den! Han har sett mye på www.dinbilpartner.no, og det står altså mellom gråimport derifra (er det fra tyskland eller sverige de importerer) og den lokale volkswagen-forhandleren. Han har ikke forespurt noen pris her i byen, og vil gjerne være litt forberedt før han kommer dit. Hva mener folket her om dinbilpartner.no? Hvilke fordeler har du når du kjøper fra Volkswagen-forhandler i Norge, kontra dinbilpartner.no? Håper noen kan være hyggelig å hjelpe meg. Noen som har erfaringer med dinbilpartner.no? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 dinbilpartner handler direkte hos forhandler i Sverige så du går glipp av det 3e året med garanti (som Møller står for selv her i landet) samt 5år reklamasjonsrett. Se hva prisen kommer på hos dinbilpartner og ta med en utskrift av det til din lokale forhandler, personlig mener jeg du burde spare minst 40.000,- på å handle via Dinbilpartner kontra Møller før det skal være aktuelt. Nå har jeg ingen erfaring med noen av dem ved kjøp av nybil så det blir bare på generelt grunnlag. Obs, ta turen til forhandleren og ikke bare sjekk hva prisen blir via konfiguratoren på nettet, den tar ikke hensyn til rabatter du kan få gjennom selger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå