MercedesMotor Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei, Jeg lurte på hvor jeg får kjøpt spray som spruter ut hvite stråler. Akkurat som Crazy String Spray. Noen butikker som selger dette? Hvem? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 ingen som vet noe..? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe den på siden du linket til? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe den på siden du linket til? Tenkte jo billigst mulig siden jeg ikke har jobb eller noe inntekt, så porto har jeg ikke råd til... Men men, overlever nok uten den i russetiden Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sånt tull koster femti spenn på Narvesen på 17. mai. ..Det er jo helt unødvendig da. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Sånt tull koster femti spenn på Narvesen på 17. mai. ..Det er jo helt unødvendig da. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå