Dzeko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vi kommer og henter spillene:) Det er vel ikke bortkastet tid. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Bortkastede penger å måtte kjøpe noe jeg ikke vil ja - Men vil Gamestop kjøpe disse "brukt" av meg tro så det ikke blir dyrere enn eller? - Får man kjøpt et sort skall om man ikke vil ha det røde? - Får man Jasper med Nidec vifter og mindre støyende dvd-rom? - Får man snart større harddisker? Endret 4. mai 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 - Men vil Gamestop kjøpe disse "brukt" av meg tro så det ikke blir dyrere enn eller? GameStop vil kjøpe spillene, men du får ikke mye for dem. Kanskje 100 kr for begge. - Får man kjøpt et sort skall om man ikke vil ha det røde? Du kan kjøpe svart til å ha foran, men du kan ikke bytte på hele konsollen. - Får man Jasper med Nidec vifter og mindre støyende dvd-rom? Nei, men du kan lage det selv. Det er noen som selger det på eBay. - Får man snart større harddisker? Det vet jeg ikke, men MS har iallefall ikke sagt noe om det. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kjøpte min RE5-edition på EB games. Jeg kjøpte den pakka ovenfor, men de hadde også bare RE5-pakka til 2700 kr. Det kan være et annet alternativ, hvis du ikke har spillet fra før av da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Har ikke RE5 fra før så en Jasper RE5 pakke til 2700,- er interessant. De har den nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå