Gå til innhold

Ingen Elite Jasper ennå?

Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så de har de samme håpløst støyende DVD drevene og Delta viftene bak også på Jasper? Men uansett har prisen på Elite gått opp fra 2300(som den lå på et år) til 2700 og dermed venter jeg gjerne om jeg ikke får en god løsning på dette nå.

En anne ting er at de må se å selge større harddisker snart, også som bundle. På PS3 kan man i det minste bytte til en 320-500GB selv.

Nå er det også en del andre forbedringer med Jasper vs. Falcon så uansett frister det ikke med en Falcon Elite til en håløst drøy pris om dagen.

Hadde jeg fått en ny Falcon Elite til maks 2000,- skulle jeg tenkt på saken. Kan ikke skjønne noe annet enn at Elite må selge ekstremt dårlig om dagen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Når støyen er slik at man må sitte med øretelefoner eller skru opp volumet vesentlig så er det for ille rett og slett.

Kris:

Jeg så det tilbudet, men jeg trenger ikke alt det stashet der, jeg har over 20 uåpnede bra spill å spille.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Når støyen er slik at man må sitte med øretelefoner eller skru opp volumet vesentlig så er det for ille rett og slett.

Kris:

Jeg så det tilbudet, men jeg trenger ikke alt det stashet der, jeg har over 20 uåpnede bra spill å spille.

Jeg er hvertfal ikke enig i at det er så ille. Synes hvertfal ikke det selv. Hvis du har installert spillet på HDD hører du jo nærmest ingenting uansett.

Lenke til kommentar
Ok, kan være jeg tar en tur på gamestop og kjøper RE bundelen.

Tror ikke det skal være særlig problematisk å selge unna de spillene du ikke vil ha. lego Indiana Jones skal forøvrig være et veldig godt spill. Mer usikker på Kung Fu Panda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...