DOG_50 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) HEi Er det noen som vet om noen bra nettbutikker som selger softgun , som går på CO2 patroner? IKKE GASS men CO2!!! en som på bildet: Sier takk til alle svar! Endret 25. april 2009 av 50rus Lenke til kommentar
Androish Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er ikke softgun ulovelig å selge/importere til norge? dvs ingen norske nettbutikker som selger det. Og det vill bli konfiskert i tollen om det blir stoppet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) CO2 er jo gass det og, men antar at du mener gasspatroner. Game-on har ihvertfall slikt. Softgun er forøvrig lovlig hvis du er over 18 år. Endret 24. april 2009 av heanwi Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ja jeg mente co2 patroner. men jeg har vert på game-on og fant ikke noe sørlig bra der, de fleste pistolene går på vanlig gass Men vet noen flere sider? Har lyst på co2 pistoler som S&W, Desert Eagle, Colt og Taurus Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er ikke softgun ulovelig å selge/importere til norge? dvs ingen norske nettbutikker som selger det. Og det vill bli konfiskert i tollen om det blir stoppet. Fullt lovlig å selge og importere her i Norge. 18års grense på kjøp og man må visst ha noen spesielle tillatelser/sertifikater for å kunne selge. Kan anbefale å handle fra Hong Kong, da det ofte er billigere enn å handle her i Norge. Kan jo nevne at www.softguns.no har greie priser, men langt i fra kan måle seg med Hong Kong butikker. Eksempler er: www.redwolfairsoft.com www.uncompany.com www.wgcshop.com www.gunnerairsoft.com www.rsov.com osv Helt safe å handle fra disse butikkene så lenge du bruker Paypal eller VISA. De fleste aktive spillere i Norge, Sverige og Danmark handler fra Hong Kong. Husk å regne (beløp på varen + frakt) * moms (25%). Lykke til. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ok men blir ikke softgun tatt i tollen i norge hvis jeg handler fra utlandet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvorfor skulle de bli det? Det er fullt lovlig å importere det til Norge, så lenge du er over 18år eller har fått foreldrene dine til å kjøpe for deg. Kan jo være at det blir holdt igjen i tollen for å sjekke at dataene stemmer osv, men det skal mye til før de tar pakken. Hvis de først tar den, så kan det være fordi du har sagt at selger skal senke verdien på papirene o.l, så du slipper å betale mindre moms. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ok takk. ser ut som du har peiling på softgun EvenruD så jeg vil spørre om noe: har funet det jeg ville på denne linken: https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/158899/ men er usikker på om det er en bra en så kan du gi noen tips? har lyst på en co2 pistol med lang magasin. helst en som er minst 70-80% mettal og som ser rå ut takker for alle svar! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 P229 sier jeg bare... Den går på vanelig gass da, men er jo bra det... Åsså er den 90% metall tror jeg : ) (du må bare finne riktig produsent) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) ok takk. ser ut som du har peiling på softgun EvenruD så jeg vil spørre om noe: har funet det jeg ville på denne linken: https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/158899/ men er usikker på om det er en bra en så kan du gi noen tips? har lyst på en co2 pistol med lang magasin. helst en som er minst 70-80% mettal og som ser rå ut takker for alle svar! Har hatt en sånn for noen år sia. Skyter ganske kraftig, men ikke den mest presise pistolen du kan få tak i. Også utrolig kjipt at den bruker CO2 patroner, da CO2 pistoler er en sjeldenhet her i Norge. Tenker da hvis du skulle gå tom og evt vil låne gass av andre. Skal du ha en pistol som skyter bra, ville jeg gått for Tokyo Marui sine. Skyter sinnsykt bra grunnet den gode hopupen de har. Det kjipe med dem er at de ofte ikke kommer med metalldeler, men jeg vil si at det er bedre med en som skyter bra og er av plast (veier fortsatt rundt 1kg) enn en som skyter dårlig og er lagd av metall. Ta en titt på "Den store airsoft tråden", link i signaturen min, og les gjennom et par av sidene der. Står en del tips og sånt. Endret 25. april 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) ok , hvilken pistol har du nå EvenruD? og en ting til for mange joiule har S&W sigma40f co2 ?? Endret 25. april 2009 av 50rus Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Anbefale Tokyo Marui Glock 17. Den skyter bra, føles ekte ut og har blowback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå