HValder Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Stemmer det, eg har allerede poengtert hvilken effekt ein er ute etter mtp hjertet og blodsirkulasjon, men det såg ikkje ut til å bry Tee_c noko vidare. Konseptet blir det samme om det er styrke eller utholdenheit du trener, blir sterkare i beina uansett. Ved å trene hardt intervall blir du sterkare på begge områder raskare. Edit: Diskusjonen her blir den klassiske skilnaden mellom dei som foretrekker intervall og dei som foretrekker lange turar. Begge partar har sine argument og blir aldri einige. Endret 5. juni 2009 av HValder Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det har ingenting med å foretrekke intervaller eller lange turer. Jeg foretrekker selv intervaller, men fyren har jo kondis på linje med en kjederøyker. Han kan ikke begynne med intervalltrening med en gang. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tee_c skrev: Det har ingenting med å foretrekke intervaller eller lange turer. Jeg foretrekker selv intervaller, men fyren har jo kondis på linje med en kjederøyker. Han kan ikke begynne med intervalltrening med en gang. Helt enig, Tee_c. Hadde han hatt godt grunnlag, så ville HValder sin kur sikkert fungert bra. Men man må lære seg å jogge før man kan beinløpe i 3km. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå