ainstainy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei Skal kjøpe stor tv som skal bli brukt til mye xbox 360 spilling. Kommer også til å se litt film og sån også.. Hadde tenkt en på en 50'' men litt under går også.. Helst 50''. Bør koste under 15000kr. Har dere noe forslag? Mvh Ainstainy Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ingen som har forslag til en stor "gaming" tv? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Til den prisen, 47" philips 9603. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Skulle jeg kjøpt TV nå ville jeg glatt gått for en av de nye plasmaskjermene som er kommet på markedet. Har selv Panasonic PX80 og spiller flere timer daglig på min Xbox 360, så innbrenning skal du ikke trenge å bekymre deg over, hvertfall ikke på årets modeller. I tillegg har plasmaskjermer en responstid på ca 0,0001 MS, så etterslep finnes ikke. mer naturlige farger og bedre sortnivå får du som regel også, uten at jeg skal dra alt under en kam.. Ville vurdert denne hvis jeg var deg. EDIT: ser du helst vil ha 50", og da blir nok denne litt for dyr, da 50" koster i underkant av 17K Endret 26. april 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 PX80 kan få litt retention, men G10 skal være mer eller mindre imun mot dette. I tillegg har den så og si ikke noe input lag som gjør den til en meget god gaming tv. Det økte lysutbytte til panelet er enda et pluss når det kommer til gaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå