Senyor de la guerra Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er en russeknute, men jeg vil tro at kroppen ikke tåler dette særlig godt. Noen som har innspill eller noen erfaringer? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 JEg vil tro at de som har dårlig mage med fare for magesår og slikt bør unngå dette. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kjenner flere som gjorde dette i fjor. De lever fortsatt, og fikk ikke spesielt farlig promille heller. Kjør på Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du får ikke magesår av å bælme ei flaske vin på 20 minutter (hvis du klarer å holde på den da). Du kommer bare til å bli rimelig dårlig. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Et lite problem er vel å klare tidsfristen også, er jo nesten en liter på under 20 min Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fy faen så dumme folk er. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det har mye å si hvor tung du er. Er du en liten pingle eller stor bjønn? Sjekk ut http://www.dinside.no/219513/promillekalkulatoren Vin varierer forøvrig mye i alkoholprosent. Tar du en vin på ~10% er det jo lite problem. Gønn eller på med en kasse øl på seks timer, det gir en litt mer interessant tilstand. Endret 24. april 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg, som har for store problemer med magen hvis jeg inntar store mengder syre, bør ikke prøve meg på det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvit eller rød, hvis førstnevnte så er en svak tysker lett og ta på styrten. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Er nok kvalifisert som en stor bjørn ja Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 personlig ville jeg ikke ha gjort dette. en vinflaske på 20min. de aller fleste,ved unntak av de som tåler mye vil bli brukbart fulle på et slikt drikkestunt.ikke moro å være dritings tidlig på kvelden når festen er planlagt å gå utover hele natta. hver sin lyst hva en vil gjøre. uansett så er ikke disse russeknutene av allverdens verdi. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dette er ikke noe farlig, har gjort det før, uten noe stress, drakk en flaske vin i bilen på vei fra vors til byen for noen helger siden, gikk helt fint, men kom dessverre ikke inn der jeg ville Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 flaske vin på 20 min er ufarlig for et vanlig menneske (ikke syk, magesår, undervektig, allergisk mot alkohol, ikke har høy promille fra før ETC.........) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heia ufarlige russeknuter som involverer litt uskyldig ulydighet (à la sitte under pulten én skoletime o.l). Slikt piss kan de like gjerne fjerne fra knutereglene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Off topic/spam har forsvunnet i forumets sorte hull. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 De fleste russeknuter er drøye, men det er mye bedre enn å bedrive hærverk o.l. En person på 80 kg har 56 kg å fordele alkoholen på ettersom 70% av kroppen består av vann, en 75 cl Liebfraumilch på 8% tilsvarer 47 gram alkohol. Regnestykket blir da 47 / 56 = 0,84 promille. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor må det være enten heller? Herlighet.. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehe.. 1 flaske vin på 20 min er ikke farlig. Ja du blir litt full, og om du ikke har drukket mye før så kommer du til å bli dårlig og muligens spy. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Så lenge det ikke er snakk om sprit så burde det gå greit, denne knuten er relativt ufarlig. Et tips når man skal bøtte inn på store mengder alkohol er veskebalansen, har man drukket kaffe hele dagen så.. be aware! Endret 24. april 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Muttern er sykepleier og har fått inn en del kvinnelige pasienter som har gjort dette. Samme tidsfrist etc, fordi de er russ. De har da hatt litt over 2,5 i promille alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå