AldaZar Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Trenger hjelp til et lite problem. Bildet på Skjermen min "skjelver" ved oppstart og når jeg spiller, har prøvd å dytte gforcen ordentlig i agp´en, installert nye drivere osv. Det som er rart er at det er helt greit når jeg er i windows og ser film. Men så fort jeg skal spille begynner skjelvinga, Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 vilken skjerm har du? En kompis har samme problemet.. men det går vekk med han etter han har spilt spill.. på film er skjermen helt fin.. Lurer på dette jeg å! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 21" Eizo husker ikke helt modelnr Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har du vannkjøling? selc kjører jeg lcd. men på lan etc så står skjermene til kameratene mine og skjelver pga vannpumpa mi, har selv ikke turt si no om det :o Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 hm.....kanskje det kan være noe. Har vannkjøling ja, men skjønner ikke helt hvorfor pumpen skulle få bildet til å skjelve under spilling Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Trenger hjelp til et lite problem. Bildet på Skjermen min "skjelver" ved oppstart og når jeg spiller, har prøvd å dytte gforcen ordentlig i agp´en, installert nye drivere osv. Det som er rart er at det er helt greit når jeg er i windows og ser film. Men så fort jeg skal spille begynner skjelvinga, Noen som har hatt lignende problem? Du må sette opp oppdaterings hastigheten på skjermen! Den står sikkert på 60Hz, sett den på minimum 75Hz vist du ikke kan sette den opp er det sikkert fordi du har for høy oppløsning. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 merket det med pumpen i går, når jeg skulle sette den nye 21"-skjermen min på plass. den stod litt på gulvet ved siden av kabinettet, og flimret voldsomt.. dro den litt vekk fra kabinettet, og flimringen sluttet. satt den gamle skjermen ved siden av tv'en (bilde her, bare sånn for å skryte), og når tv'en står på, vibrerer bildet også.. litt irriterende, men pytt.. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 jupp, fant ut av det. windows kjørte på 100Hz, mens spillene kjørte på 60Hz, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå