Zpurs Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei! Jeg har problemer i vietcong, ganske tidlig i spillet, der du skal lete i de mørke grottene! Jeg har klart å komme til dagslys en gang, men litt etter kommer det en ny grotte... jeg har ingen lightsticks igjen, så jeg lurer på om det er meningen at man skal gå i mørket å lete etter veier ut, eller om det er andre løsninger (evt. finne nye lightsticks) !? -det er da så sinnsykt mørkt... Har skutt mange fiender inne i hulene, men nå finner jeg ikke veien ut igjen, oppdraget går ut på å finne en savnet soldat + at jeg skal sprenge "sentrale" veier i grottene... tror missionet heter "false alarm" noen som har kommet lengre, eller vet hvordan jeg skal klare dette ? tålmodigheten renner ut.... :o tips mottas med TAKK Kjetil Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Dreit meg også ut der, du har faktisk "flashlight". Sannsynligvis ligger den på "f". Lykke til! Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 hmm! skal sjekke, men jeg har ikke forandret configen, så på "f" har jeg USE ..... men jeg skal se om jeg finner noe lys... Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ah, ligger på "L" da faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå