nestbest Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 i mangel av et bedre alternativ måtte jeg bruke dataen som vekkeklokke for første gang. leste litt rundt og fant ut at jeg skulle gjøre det med "planlegg oppgaver" i windows. har windos vista forresten. jeg prøvde først å sette oppgaven til å åpne en sang via windows media player. da skjedde ingenting, så da satte jeg bare oppgaven til å starte en sang, noe som funket greit. jeg har nå slettet oppgaven, men problemet nå er at windows media player fryser når jeg åpner det. dette skjer enten jeg åpner bare selve programmet, en sang, en video osv. jeg tenker at dette må ha noe å gjøre med at jeg har tuklet med planlegg oppgave i forbindelse med media spilleren. noen som vet hvordan man fikser dette problemet? på forhånd takk:) Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 løste seg av seg selv! rart hvordan datamaskinger lever sitt eget liv ass:p Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg har brukt pc'en til vekking i noen år nå. Jeg har satt opp en spilleliste som den planlagde oppgaven starter. Tok meg en stund før jeg fant ut at jeg var nødt til å ha passord på brukeren min for at det skulle fungere. (Har XP Home.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå