TiNuSsS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei Har kjøpt meg Audi 100 stasjonsvogn i dag, og lurer på om noen kunne hjulpet meg med og funnet stereo til meg, helst ikke så mye over 4tusen men gjerne under. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan musikk skal du høre på da? Tenker du å ha anlegg så du kan vekke naboen? eller anlegg med fin lyd? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Litt begge deler, sikkert lett blanding mest techno tenker jeg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er dette en C4? Cirka modell 91-95? Det er en fin bil å bygge stereo i da, masse plass baki, og forholdsvis godt dempet. Men for 4 tusen får du ikke akkurat noe som vekker nabolaget. Bør minst ha to 12" og kraftig forsterker skal det bli noe trøkk i kupeen. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 begynn med frontsett og en fin for sterker til det og gode kabler til totalt 4 000 så bygger du på det derfra, med bass, og tilslutt 6x9 i hattehylla eller noe. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 En stasjonsvogn har ikke hattehylle. Dessuten, hva skal man med 3-veis høyttalere? Lyden er grusom. Det man trenger er et kraftig frontsett, to 12" og stor nok forsterker til dette. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ja, det er en C4 stasjonsvogn. Skal innom bilradiospesialisten i dag og høre hva de har og tilby. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 En stasjonsvogn har ikke hattehylle.Dessuten, hva skal man med 3-veis høyttalere? Lyden er grusom. Det man trenger er et kraftig frontsett, to 12" og stor nok forsterker til dette. Oki... "Dessuten, hva skal man med 3-veis høyttalere? Lyden er grusom." Den påstanden må argumenters!!! "Det man trenger er et kraftig frontsett, to 12" og stor nok forsterker til dette." Nok en gang, argumenter... Jeg har 2x10" som får 270Wrms hver, De spiller plenty for meg, Har tidligere hatt En Dynabel dy9815, en Seas lous SW250 og en Herz Hx250 for å nevne noen. Alle disse har spillt høyt nok! Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har vært på bilradiospesialisten og hørt, og han ville selge meg JBL pakke http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Og en component system pakke http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 men jeg vet ikke om jeg trenger den component system pakken. Jeg tenkte mer på og ha disse fram http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 isteden for den component system pakken. Noen som kan hjelpe meg litt her ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, lyd blir det jo, men du bør helt klart velge komponentsett fremfor de coax høyttalerene, og ihvertfall ikke de billige coaxene til rockford Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå