EinarEriksen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 T-Mobiles bestselgende 3G-mobil i USA er faktisk Android-mobilen G1. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Synes ikke G1 telefonen er ikke så interessant, så imponerende at den har solgt så bra. Så snart Android får godgjøre seg bittelitt, og flere telefoner kommer så har vi det gående tror jeg. Iphone har kanskje et delvis godt OS, men kan ikke se en eneste ting Android ikke overkjører det på (kanskje noen kan opplyse meg om jeg tar feil?). Takk gudene for et alternativ til Windows Mobile helvete. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Håper snart det kommer noen brukbare mobiler med android til Norge. Begynner å bli lei av å vente, spesielt når jeg gledet meg til HTC Magic, men nå ser det ikke ut som den kommer likevel. Typisk... Lenke til kommentar
affair Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg gleder meg også noe sinnsykt, men skuffet meg nok engang. Men ser ut som at programmene jeg vil ha bare kjøres på windows mobiler uansett. Så får vente litt på diamond 2 eller touch 2 ser det ut som. :!: Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har veldig lyst på G1, synd man ikke kan ha den i norge Får vel se hvordan den nye Samsung I7500 blir, kan hende jeg kjøper den, men ettersom jeg skjønner har den ikke noe tastatur/keypad, det synes jeg er litt dumt... Menmen, vi får vente å se ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg