Postkassestativ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Finnes det mat i naturen i norge som tarantellaen vil spise? Endret 24. april 2009 av david_almli Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Fluer? Sisiller? Taranteller spiser levende føde og det består stort sett av insekter og andre edderkopper Endret 24. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jepp det gjør det. edderkopper, fluer og gresshopper funker utmerket. Eller så kan man jo kjøpe sirisser i butikken, men har med hell matet tarantella med de store edderkoppene i vaskekjelleren Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jepp det gjør det. edderkopper, fluer og gresshopper funker utmerket.Eller så kan man jo kjøpe sirisser i butikken, men har med hell matet tarantella med de store edderkoppene i vaskekjelleren Fight fire with fire;) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Melormer, siriss, kaffedyr, musunger(usj!) edderkopper og insekt generelt. På dyrebutikken koster det kun et par kroner for edderkoppmat. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 tror det er andre årsaker til at ikke taranteller lever i naturen i norge.. temperaturen er vel en viktig faktor. Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om du finner insekt ute som du har tenkt å fôre tarantellen din med, så bør du passe på at insektet ikke kan skade tarantellen på noen måte, og at den ikke er for stor. Men jeg er litt skeptisk på å gi tarantellen min insekt jeg finner ute, i tilfelle sykdom eller noe sånt, så jeg kjøper som regel sirisser som koster rund 4 kr per stykk, for da vet jeg sånn ca hva de har fått i seg på forhånd. Går jo også an å avle på sirisser selv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Per norsk lov er det ikke lov å bruker levende dyr (insekter går bra) som føde. Men din lokale dyrebutikk har frosne mus og lignende som du kan dingle forran edderkoppen din. Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Levende pattedyr for å være helt korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå