Sjokoladefisk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Lyden på Pcen min er blitt ganske skurrete, er slik når jeg bruker headset også. Er et koss portapro, men kan ikke være på grunn av det, fordi det er helt nytt. Merkes vanligvis ikke veldig godt, og ofte er det ikke skurr i det hele tatt. Men noen ganger kan jeg høre litt skurr på noen sanger, spessielt på sanger som er veldig "Høye" vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, sanger med mye lyd. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har du prøvd å innstallere driverne til lydkortet på nytt ? Eventuelt prøv med andre drivere. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har du dell-pc? Isåfall ligger problemet der. En annen ting kan være lydkortet, at det rett og slett er for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå