Gå til innhold

Nå kommer endelig red bull til norge :D (link) (MED FILM)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den som kommer til norge kommer til å ha koffeinkonsentrasjon på 300mg/L?

Maks lovlige i norge er jo 150mg/L...

For de som synes dett er for svakt så har jeg et tips: Fres fra TechNutrition. Det er brusetabeletter du putter i vann, og så får du (sukkerfri) energidrikk. Hver tabelett inneholder ca 80mg koffein, der ca 5-6 av disse er naturlig fra guarana (som gir smaken) og derfor ikke regnes med. En tabelett skal blandes ut i 5dL vann, og får da 150mg/L koffein + litt til fra guarana og havner akkurat innen lovverket, men man kan fint putte en tabelett i 2,5dL og få samme koffeinkonsentrasjon som redbull. Selv pleier jeg å bruke 2 tabeletter i 5dL siden jeg synes det gir passe smak og mengde koffein.

Fres finnes også med grønn te smak.

Det som er koselig med disse de har like mye koffein som en redbull i hver tabelett, og hver tablett koster ca 3,50-4,00 kr.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Coop.

 

Hei,

 

Ref din mail ang. Red Bull. Vi har ennå ikke fått henvendelse fra importør, så jeg vet faktisk ikke hvem som har ansvaret for Red Bull i Norge. Jeg antar at vi får en henvendelse om ikke alt for lenge. Når og hvis så skjer, så vil produktet bli vurdert på lik linje med andre nyheter innenfor drikkekategorien. Neste sortimentsendringstidspunkt i våre butikker er 1. september 2009.

Lenke til kommentar
Nei, men inneholdt disse Taurin? Nei ;) Det er nok en avgjørende faktor, dessuten hadde Burn egentlig 16 års grense på starten, men tror butikkene ga opp til slutt.

 

det er fremdeles aldersgrense på de fleste energidrikker... når man kjøper de i butikken kommer det opp "vis leg." når man slår inn for. eks. Battery. i tilleg står det på boksen,

uansett er det ikke opp til butikkene om det skal være aldersgrense.

 

men uansett, tommel opp for red bull. men har ikke sett den i butikken enda. trodde den skulle komme tidlig i mai, jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...