Dynejonas Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Satan at vi ikke skal få det beste blandevannet til 17 mai feiringa(natt til 17.). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Satan at vi ikke skal få det beste blandevannet til 17 mai feiringa(natt til 17.). Er vel akkurat nettop derfor de venter, folk kan jo dø av å blande Red Bull og alkohol, ikke heldig vis det blir masse dødsfall rett etter release vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Er vel akkurat nettop derfor de venter, folk kan jo dø av å blande Red Bull og alkohol, ikke heldig vis det blir masse dødsfall rett etter release vet du Større sannsynlighet for å dø uten blandevann. (Eller mye annet for den saks skyld, livet er farlig) Endret 13. mai 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Siden de skal endre på "oppskriften" til red bull, så må vel denne godkjennes på nytt av Mattilsynet og Sosial- og helsedirektoratet og kanskje par etater til. Dette vil jo garantert ta par måneder. Jeg er lei meg jeg og at jeg ikke får red bull til 18 mai . Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mange rykter som er ute og går skjønner jeg... Det hadde vært greit om du kunne ha lagt ved noen kilder. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 De skal redusere vitamin B7 (en av B-ene iallefall) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvorfor det? Er det for mye av det i den? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mange rykter som er ute og går skjønner jeg... Det hadde vært greit om du kunne ha lagt ved noen kilder. Kilden for at det kommer 18. mai er en av de ansatte på Statoil Men jeg venter fortsatt på oppfølger til filmen!! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 den kommer når vi får grepet rundt red bull ;D Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er nesten så jeg gleder meg mer til videoen enn Red Bull. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvordan er det mulig å glede seg til en film av noen redbull bilder? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Tro om Coca-Cola og Ringnes kommer etter med taurin i Burn, Battery og den andre hvite saken? Det finns jo i de i andre land, bare ikke Norge. Du skal ikke se bort ifra det nei. Kommer sikkert om 2-3 måneder Nå har faktisk de fleste butikker Red Bull på lager, så to tre måneder tviler jeg veldig sterkt på! Hvem er det som har fått ansvaret for å selge Red Bull i Norge da? Endret 14. mai 2009 av Eivind87 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hverken Ringnes, Hansa eller Coca Cola har tatt ansvaret fikk jeg høre av en butikkmann i dag Han visste ikke, men trodde ikke at de hadde det på lager. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvordan er det mulig å glede seg til en film av noen redbull bilder? Ironi? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Hvordan er det mulig å glede seg til en film av noen redbull bilder? word! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvordan er det mulig å glede seg til en film av noen redbull bilder? word! Hvorfor motsier du deg selv? .. Står jo i førstepost (Som du har lagd): "EDIT: laget en LITEN mini film kommer en også når vi får grepet på red bullen" Er jo du som har lagd filmen... Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 jaaa!! men skjønner ikke at det er no og glede seg til .. its just 4 fun jaaa!! men skjønner ikke at det er no og glede seg til .. its just 4 fun Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Når kommer oppfølgeren på filmen? Sjekker denne tråden hver dag i stort håp om oppfølgeren, men akk nei.. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå