Gå til innhold

Nå kommer endelig red bull til norge :D (link) (MED FILM)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satan at vi ikke skal få det beste blandevannet til 17 mai feiringa(natt til 17.).

Er vel akkurat nettop derfor de venter, folk kan jo dø av å blande Red Bull og alkohol, ikke heldig vis det blir masse dødsfall rett etter release vet du ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er vel akkurat nettop derfor de venter, folk kan jo dø av å blande Red Bull og alkohol, ikke heldig vis det blir masse dødsfall rett etter release vet du ;)

Større sannsynlighet for å dø uten blandevann. :ermm: (Eller mye annet for den saks skyld, livet er farlig)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Siden de skal endre på "oppskriften" til red bull, så må vel denne godkjennes på nytt av Mattilsynet og Sosial- og helsedirektoratet og kanskje par etater til. Dette vil jo garantert ta par måneder. Jeg er lei meg jeg og at jeg ikke får red bull til 18 mai :( .

Lenke til kommentar
Mange rykter som er ute og går skjønner jeg... Det hadde vært greit om du kunne ha lagt ved noen kilder. :)

Kilden for at det kommer 18. mai er en av de ansatte på Statoil ;)

Men jeg venter fortsatt på oppfølger til filmen!!

Lenke til kommentar
Tro om Coca-Cola og Ringnes kommer etter med taurin i Burn, Battery og den andre hvite saken? Det finns jo i de i andre land, bare ikke Norge.

Du skal ikke se bort ifra det nei. ;)

Kommer sikkert om 2-3 måneder :)

Nå har faktisk de fleste butikker Red Bull på lager, så to tre måneder tviler jeg veldig sterkt på!

Hvem er det som har fått ansvaret for å selge Red Bull i Norge da? Endret av Eivind87
Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å glede seg til en film av noen redbull bilder?

word!

Hvorfor motsier du deg selv? :dontgetit: .. Står jo i førstepost (Som du har lagd):

"EDIT: laget en LITEN mini film kommer en også når vi får grepet på red bullen"

Er jo du som har lagd filmen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...