fredderen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og hvem sier da nei til en skikkelig karsk? Den er ikke dødelig, Red Bullen er. Og nei, det er ikke koffeinet i Red Bull som er dødelig. Det er Taurinsyre+Alkohol=DØD. Men look at the bright side off life og vi lever bare en gang Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er jo regler i dette landet som sier at man ikke kan ta hva man vil for et produkt. Så over 20 tror jeg ikke den kommer til å koste. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tro om Coca-Cola og Ringnes kommer etter med taurin i Burn, Battery og den andre hvite saken? Det finns jo i de i andre land, bare ikke Norge. Og tro om Pepsi X kommer tilbake Den smaker BEST! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 sier bare igjen, hvertfall 16 års aldersgrense! Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tro om Coca-Cola og Ringnes kommer etter med taurin i Burn, Battery og den andre hvite saken? Det finns jo i de i andre land, bare ikke Norge. Og tro om Pepsi X kommer tilbake Den smaker BEST! det er jo taurin i Burn er det ikke? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Tro om Coca-Cola og Ringnes kommer etter med taurin i Burn, Battery og den andre hvite saken? Det finns jo i de i andre land, bare ikke Norge. Og tro om Pepsi X kommer tilbake Den smaker BEST! det er jo taurin i Burn er det ikke? Beklager gutten min, Nei det er det ikke! Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tro om Coca-Cola og Ringnes kommer etter med taurin i Burn, Battery og den andre hvite saken? Det finns jo i de i andre land, bare ikke Norge. Og tro om Pepsi X kommer tilbake Den smaker BEST! det er jo taurin i Burn er det ikke? Beklager gutten min, Nei det er det ikke! Ikke det at man burde tro på wikipedia, men her står det at taurin er i burn Så jeg måtte bare sjekke på en burn-boks jeg hadde med tomflaskene, og der sto det ingenting om taurin.. Kanskje det er i burn i andre land, jeg vet ikke Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har den kommet ut? Har ikke sett snurten av den i hyllene enda. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Snakka med ei venninne i dag som jobber på butikk. De hadde visst den på lager, men hadde ikke begynt å selge :S Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå har jeg sett at X-Ray har kommet i butikkhyllene:) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå har jeg sett at X-Ray har kommet i butikkhyllene:) What?! Hvor da? :O Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den har kommet på Rema 1000 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvem bryr seg? Dette er en trå om red bull. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 når er det red bull kommer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 når er det red bull kommer? Da du blir 16 For din del ihvertfall Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 når er det red bull kommer? Da du blir 16 For din del ihvertfall For oss andre da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 når er det red bull kommer? Da du blir 16 For din del ihvertfall For oss andre da? Hørt noen rykter om at den er i hyllene på Mandag neste uke Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kommer sikkert om 2-3 måneder Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kommer sikkert om 2-3 måneder Nå har faktisk de fleste butikker Red Bull på lager, så to tre måneder tviler jeg veldig sterkt på! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hehe. Mange sier 18 Mai, så får bare ut i butikkene å lete da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå