Bjarki Reinisson Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har red bull på lager, men ikke hylleplass.. Tror de fleste sliter med dette! Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har red bull på lager, men ikke hylleplass.. Tror de fleste sliter med dette! Hvor? Jeg har hylleplass Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er egentlig greia med Red Bull? Hva gjorde den ulovlig ? Koffeinen eller andre stoffer? Hvor mye koffein er det i forhold til kaffe? Hørte også noe om at de har druesukker i seg ? Som kan være litt virkende på noen enkelte, sånn at de blir aggressive osv siden druesukkeret går rett til hjernen.. Hvor mange Red Bull må man drikke for å merke et skikkelig kick og bli ganske hyper? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hva er egentlig greia med Red Bull? Folk vil ha det de ikke kan få, derfor ble Red Bull så populært. Det er ikke noe problem å dra over grensa og kjøpe et års forbruk, men de fleste unger har ikke mulighet til det. Hva gjorde den ulovlig ? Det var ulovlig i Norge fordi store mengder koffein ble klassefisert som legemiddel, noe som er tullete siden man får mer enn nok koffein fra vanlig kaffe. Uansett så ble noen regler forandret som gjorde at store mengder koffein ikke lengre er noe legemiddel og dermed kan Red Bull selges som en vanlig drikk i Norge. Det er rett og slett et hypet opp drikk fordi det var vanskelig å få tak i den. Endret 6. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bruktbilen, ikke bann i kjerka Red Bull er utrolig god på smak. Red Bull er jo så og si like populær som f.eks Coca Cola.. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei, dessverre.. Fikk beskjed i dag at den skulle i hylla den 18. Noe mer vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Etter 17.Mai alså, sikker pga. russen å at det er livsfarlig å blande på alkohol? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Livsfarlig er det vel ikke. Må jo være en dum markedsføringsstrategi å ikke sette det ut før 18. når de fleste vil kjøpe blandevann den 16. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg likte filmen veldig godt. Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Livsfarlig er det vel ikke. Må jo være en dum markedsføringsstrategi å ikke sette det ut før 18. når de fleste vil kjøpe blandevann den 16. Fra NRK: Også tidligere har eksperter advart mot energidrikken, og for få år siden ble flere dødsfall i Sverige koblet sammen med drikken uten at det noen gang ble bevist. Så okey, ikke bevist livsfarlig men veldig farlig værtfall ;p Men ja, du har et poeng der.. EDIT: skriveleif Endret 7. mai 2009 av skytern Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg venter fortsatt på en oppfølger til filmen.. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg venter fortsatt på en oppfølger til filmen.. +1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Etter 17.Mai alså, sikker pga. russen å at det er livsfarlig å blande på alkohol? Drakk meg full på i hovudsak vodka og red bull med varierte blandingsforhold nesten kvar dag i to veker då eg var i Tyskland, og eg lever enno. Vodka Red Bull er faktisk den mest populære drinken på tyske utestadar seiast det. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som kan bekrefte at Red Bull kommer den 18 mai? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Red Bull inneholder mindre mengder koffein per 100ml enn hva kaffe gjør. Grunnen til at Red Bull har vært forbudt er Taurinsyren, som de fleste vet er det ikke lov å selge produkter med reine aminosyrer i Norge fordi det er et legemiddel å regne. Noe som er helt idiotisk. Nå som Red Bull er blitt lovlig vil vi se en slags hyper tendens på ungdommer de første ukene. For alle MÅ jo bare ha Red Bull for det er tøft! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Klart det er tøft! Skal hamstre selv Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Klart det er tøft! Skal hamstre selv Du kan like greit drikke kaffe. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slipper du diabetes type 2 også. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Klart det er tøft! Skal hamstre selv Du kan like greit drikke kaffe. Kaffe er godt, men kan ikke fås kjøpt FERDIG på butikken EDIT: Noen steder Endret 7. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå