Gå til innhold

Nå kommer endelig red bull til norge :D (link) (MED FILM)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men det er det ikke i noen andre land da?

Tror neppe det blir innført aldersgrense.. Dessuten fører vel bare polet alkoholholde drikker. Har enda ikke hørt at hverken Statoil (hvor jeg jobber) eller andre kjeder har aldersgrenser for red bull.. Vi har fått redbull på lageret, men ingen aldersgrense ;)

ååååå, tuller du ? har dere det på lager? :D:D:D:D når begynner dere å selge?

trur dere monster også kommer?

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
men det er det ikke i noen andre land da?

Tror neppe det blir innført aldersgrense.. Dessuten fører vel bare polet alkoholholde drikker. Har enda ikke hørt at hverken Statoil (hvor jeg jobber) eller andre kjeder har aldersgrenser for red bull.. Vi har fått redbull på lageret, men ingen aldersgrense ;)

ååååå, tuller du ? har dere det på lager? :D:D:D:D når begynner dere å selge?

trur dere monster også kommer?

Fikk det ikke med meg, tror det var mandag, eller neste mandag det var snakk om. Jeg uroer meg ikke, jeg har Red Bull :-)

Lenke til kommentar
Ååååå når kommer den neste videoen? Jeg kan ikke vente lenger!

kommer vel helgen etter red bull er kommet :)

blir vel en ordentlig sketsj :p

Jeg beklager å skuffe deg, men han (og alle som sa at filmen var skikkelig fin) kødda.

Lenke til kommentar
Jeg tror det kan bli et lite skår i gleden for de fleste her. Koster ikke Battery 16,-? Hva tror dere Red Bull vil ligge på da? Det kan umulig bli det dobbelte, men jeg ser for meg ihvertfall et en boks kan komme på 20,- +++.

En boks Redbull i sverige koster jo fra 16,- til 20,-, så er enig med deg at det iallefall kommer til å koste over 20,-

Lenke til kommentar
Jeg tror det kan bli et lite skår i gleden for de fleste her. Koster ikke Battery 16,-? Hva tror dere Red Bull vil ligge på da? Det kan umulig bli det dobbelte, men jeg ser for meg ihvertfall et en boks kan komme på 20,- +++.

En boks Redbull i sverige koster jo fra 16,- til 20,-, så er enig med deg at det iallefall kommer til å koste over 20,-

En boks med Red Bull i sverige koster 15 sek på de fleste dagligvarer. Er ca 12/13 nok.

Lenke til kommentar

En boks med Red Bull i sverige koster 15 sek på de fleste dagligvarer. Er ca 12/13 nok.

Kjøpte en Red Bull til 17 SEK på en kiosk i Sverige, så tipper nok at det vil koste sånn 15 NOK i vanlige butikker, omtrent samme pris som Burn alså

kan noen si ifra når red bul er i butikken? :D

Jeg tror at Red Bull er i noen butikker allerede. Ikke Rema 1000 eller Prix her, men noen plasser i landet etter hva jeg har hørt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...