Bjarki Reinisson Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tror neppe det blir innført aldersgrense.. Dessuten fører vel bare polet alkoholholde drikker. Har enda ikke hørt at hverken Statoil (hvor jeg jobber) eller andre kjeder har aldersgrenser for red bull.. Vi har fått redbull på lageret, men ingen aldersgrense Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da jeg jobba i matvarebutikk hadde vi 14-årsgrense på burn/battery Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) men det er det ikke i noen andre land da? Tror neppe det blir innført aldersgrense.. Dessuten fører vel bare polet alkoholholde drikker. Har enda ikke hørt at hverken Statoil (hvor jeg jobber) eller andre kjeder har aldersgrenser for red bull.. Vi har fått redbull på lageret, men ingen aldersgrense ååååå, tuller du ? har dere det på lager? :D:D:D når begynner dere å selge? trur dere monster også kommer? Endret 1. mai 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 men det er det ikke i noen andre land da? Tror neppe det blir innført aldersgrense.. Dessuten fører vel bare polet alkoholholde drikker. Har enda ikke hørt at hverken Statoil (hvor jeg jobber) eller andre kjeder har aldersgrenser for red bull.. Vi har fått redbull på lageret, men ingen aldersgrense ååååå, tuller du ? har dere det på lager? :D:D:D når begynner dere å selge? trur dere monster også kommer? Fikk det ikke med meg, tror det var mandag, eller neste mandag det var snakk om. Jeg uroer meg ikke, jeg har Red Bull :-) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ååååå når kommer den neste videoen? Jeg kan ikke vente lenger! kommer vel helgen etter red bull er kommet blir vel en ordentlig sketsj Jeg beklager å skuffe deg, men han (og alle som sa at filmen var skikkelig fin) kødda. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ser at trådstarter er 14 år, med all den <333333. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 13 faktisk -.- Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Drikker Red Bull nå. Mi too. Har fortsatt 73 bokser igjen! Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som har sett Redbull i butikken idag? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 ååå var på shell idag å kjøpte Urge intense har ikke smakt den enda, må spare til i kveld ;-) Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror det kan bli et lite skår i gleden for de fleste her. Koster ikke Battery 16,-? Hva tror dere Red Bull vil ligge på da? Det kan umulig bli det dobbelte, men jeg ser for meg ihvertfall et en boks kan komme på 20,- +++. Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror det kan bli et lite skår i gleden for de fleste her. Koster ikke Battery 16,-? Hva tror dere Red Bull vil ligge på da? Det kan umulig bli det dobbelte, men jeg ser for meg ihvertfall et en boks kan komme på 20,- +++. En boks Redbull i sverige koster jo fra 16,- til 20,-, så er enig med deg at det iallefall kommer til å koste over 20,- Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror det kan bli et lite skår i gleden for de fleste her. Koster ikke Battery 16,-? Hva tror dere Red Bull vil ligge på da? Det kan umulig bli det dobbelte, men jeg ser for meg ihvertfall et en boks kan komme på 20,- +++. En boks Redbull i sverige koster jo fra 16,- til 20,-, så er enig med deg at det iallefall kommer til å koste over 20,- En boks med Red Bull i sverige koster 15 sek på de fleste dagligvarer. Er ca 12/13 nok. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 kan noen si ifra når red bul er i butikken? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er jo bare å sjekke og eventuelt spørre neste gang du er i butikken Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg tror det kan bli et lite skår i gleden for de fleste her. Koster ikke Battery 16,-? Hva tror dere Red Bull vil ligge på da? Det kan umulig bli det dobbelte, men jeg ser for meg ihvertfall et en boks kan komme på 20,- +++. En boks Redbull i sverige koster jo fra 16,- til 20,-, så er enig med deg at det iallefall kommer til å koste over 20,- En boks med Red Bull i sverige koster 15 sek på de fleste dagligvarer. Er ca 12/13 nok. Kjøpte en Red Bull til 17 SEK på en kiosk i Sverige, så tipper nok at det vil koste sånn 15 NOK i vanlige butikker, omtrent samme pris som Burn alså kan noen si ifra når red bul er i butikken? Jeg tror at Red Bull er i noen butikker allerede. Ikke Rema 1000 eller Prix her, men noen plasser i landet etter hva jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå