Alinoe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Koselig. Red Bull smaker bedre i drinker enn battery. Red Bull og alkohol er farlig.. Ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Red Bull har fått en slags opphøyd status -fordi- den ikke har vært tillatt å selge i Norge, men etter den har vært i butikkene en stund blir det noe annet som skal klages over. Cocaine (husker ikke det nye navnet?), for eksempel. Hvorfor kan vi ikke ha den i Norge?? Føkk snut og stat azz! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flott at de ikke gjør som de har gjort med Battery, Burn og den andre saken med hvite bokser: Fjernet taurin. Det er jo halve gleda. Ellers, vet unge folk har dødd av vodka/battery i Sverige så vidt jeg husker. EDIT: Joda, antatt død av vodka/battery. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=2251484 Nei, det står at det var vodka/redbull. Battery er en annen energidrikk. Du tok poenget, energidrikk og vodka kan i moderate til store mengder drepe. Særlig Red Bull kanskje siden den har taurin (dette er bare Norge som er sær på, andre land har taurin i Burn og Battery også) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan ikke fatte og begripe at det skal bli så mye oppstyr rundt dette at red bull kommer til Norge. Og hva hadde vel denne tråden vert uten den flotte filmen i første posten? kommer en også når vi får grepet på red bullen Gleder meg allerede til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 syns du den var flott? :S Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nei ^^ Jeg hadde glemt hvor vanskelig det er å gjennomskue ironi på internett, men den der burde være ganske så opplagt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ai ai, dette blir fest. Har drukket redbull som en gal på utenlandsbesøk og hamstret når jeg har vært på sverigetur. Personlig synes jeg den smaker bedre enn andre energidrikker og redbull er best til å ha i drinker. Har for så vidt aldri merket noen fysisk forskjell etter å ha drukket noen energidrikker, blandet med alkohol eller ikke. Endret 26. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kommer den Red Bullen vi får til å være lik den de har i andre land, som f.eks. Sverige? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ja, blir samme greia, etter som jeg har forstått. Endret 26. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sier seg selv at du ikke skal skrive det Eh? Hvor står dette? Ingen regler "sier seg selv". Og jo, franske viner er god smak, i motsetning til å like red bull. Smakssnobberiet ditt imponerer ingen, Ramius. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Sier seg selv at du ikke skal skrive det Eh? Hvor står dette? Ingen regler "sier seg selv". Og jo, franske viner er god smak, i motsetning til å like red bull. er vel en ganske allmenn kjent norm at du ikke skal komme med påstander uten å kunne støtte med fakta. Og hvis du ikke skjønner at slike utsagn er provoserende for andre så burde du kanskje tenke deg litt om når du skriver. Og angående skrevne regler: Nettikkete: Du bør også unngå åpenbare krangler. Vær snill og grei Dette høres ut som Kardemommeloven, men det er faktisk ikke et dårlig tips. Følg retningslinjene, og du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone. Retningslinjer: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Ut over disse retningslinjene oppfordrer vi våre brukere til å bruke sunn fornuft, normal folkeskikk og ellers ha det trivelig på forumet. Disse reglene er satt opp etter mange års erfaring fra drift av forumet, og de er der for å skape et hyggelig forum der vi kan kose oss med hobbyen vår. Hobby er fritidsaktivitet, og ingen av oss ønsker å kaste bort dyrebar fritid på å være irriterte. Forumet er ikke en rettighet! Husk at forumet (og Internett generelt) ikke er en rettighet, men et tilbud. Du kan bli fratatt tilbudet, og dette er du nødt til å respektere. Tenk derfor alltid godt over hva du skriver, slik at du er sikker på at det ikke bryter med retningslinjene, og ellers med god folkeskikk. Angående red bull blandet med alkohol, hadde det vært en helsefare så hadde det stått på pakningen at man ikke skal bruke/drikke det med alkohol, slik det gjør på de fleste medisiner. edit: Og franske viner er oppskrytt, er mange andre land som også lager veldig god vin og det er ikke noe som heter den beste vinen da det er en smak sak så at Fransk vin er noe spesielt er bare tull. Endret 26. april 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 vel en ganske allmenn kjent norm at du ikke skal komme med påstander uten å kunne støtte med fakta. Og hvis du ikke skjønner at slike utsagn er provoserende for andre så burde du kanskje tenke deg litt om når du skriver. Jeg regner med at norsk lov om ytringsfrihet også gjelder på internett. Og i et land som skal ha ytringsfrihet, må du både tåle og leve med at andres meninger provoserer deg. Dette handler om at RedBull kommer til Norge, og da vil jeg gjøre alt for at stemmene til de som hater denne drikken blir hørt. Hvis du vil at bare en part skal få lov til å bli hørt, mens den andre med motstridende meninger skal ti stille - så ønsker du deg sensur. Da vil du leve i et manipulert samfunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ble ikke Red Bull solgt i Norge for noen år siden, eller har det alltid vært forbudt? Cpt: Hah, slutten av 90-tallet er ikke lenge siden Endret 27. april 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror det ble solgt i Norge for veldig mange år siden, slutten av 90-tallet eller noe. Men kan godt hende jeg er helt ute på viddene. Lenke til kommentar
fergu Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 1 L Red Bull boks, £1.26 Tesco Xpress.. :!: Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 vel en ganske allmenn kjent norm at du ikke skal komme med påstander uten å kunne støtte med fakta. Og hvis du ikke skjønner at slike utsagn er provoserende for andre så burde du kanskje tenke deg litt om når du skriver. Jeg regner med at norsk lov om ytringsfrihet også gjelder på internett. Og i et land som skal ha ytringsfrihet, må du både tåle og leve med at andres meninger provoserer deg. Dette handler om at RedBull kommer til Norge, og da vil jeg gjøre alt for at stemmene til de som hater denne drikken blir hørt. Hvis du vil at bare en part skal få lov til å bli hørt, mens den andre med motstridende meninger skal ti stille - så ønsker du deg sensur. Da vil du leve i et manipulert samfunn. Det er ingen som snakker om sensur, men at du ikke har lov til å komme med provoserende utsagn på dette forumet, det er en ting å si at f.eks. jeg hater audi, og en helt annen ting å si at alle som kjører audi er idioter. Og skjønner du ikke det så har du kanskje et problem. Om ytringsfrihet har jeg allerede skrevet om, så det gidder jeg ikke å gjenta. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ramius, du kommer jo med provoserende utsagn bare for å irritere andre forumbrukere. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Flott at de ikke gjør som de har gjort med Battery, Burn og den andre saken med hvite bokser: Fjernet taurin. Det er jo halve gleda. Ellers, vet unge folk har dødd av vodka/battery i Sverige så vidt jeg husker. EDIT: Joda, antatt død av vodka/battery. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=2251484 Nei, det står at det var vodka/redbull. Battery er en annen energidrikk. Du tok poenget, energidrikk og vodka kan i moderate til store mengder drepe. Særlig Red Bull kanskje siden den har taurin (dette er bare Norge som er sær på, andre land har taurin i Burn og Battery også) vet du hva taurin er eller?? det er ikke taurinen som er farlig... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ramius, du kommer jo med provoserende utsagn bare for å irritere andre forumbrukere. Jeg bare sier sannheten som den er. Det er ikke mitt problem hvis det svir i dine ører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå