Vizla Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Bare vill gjetting da jeg ikke vet hva Dark Dog inneholder, men regner med den har høyere innhold av koffein og/eller taurin. Noe helsemyndighetene er mot, som jeg forstår ganske godt Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Bare vill gjetting da jeg ikke vet hva Dark Dog inneholder, men regner med den har høyere innhold av koffein og/eller taurin. Noe helsemyndighetene er mot, som jeg forstår ganske godt Mtp koffeininnholdet er nok det du sier feil. The quantity of caffeine (80 mg in a 250 ml can) is equal to that found in an average cup of filter coffee. Det er det samme som i en Red bull: 32mg per 100ml = 32 * 2,5 = 80mg. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Vet ikke om dette er det rette stedet å poste, men er det noen som har testet redbullcolaen? (Denne selges ikke i norge, jeg fikk tak i den i Russland). edit: feil. Endret 31. juli 2009 av Tepose. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 den selges ikke i Norge? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Nei edit:Red Bull Cola is found in Austria, Germany, Switzerland, Russia, United Kingdom, Italy, Ireland, Russia, and the U.S.A. edit 2:Jeg glemte selfølgelig å skrive hva den smaker; den smaker vondt. Ikke noe godt produkt fra Red Bull. Endret 31. juli 2009 av Tepose. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Var hos en venn en gang, da han spurte om jeg ville ha en. Men etter all den dårlig kritikken med at den smaker vondt osv. så takket jeg nei. Og er ikke noe særlig glad i vanlig Red Bull heller. Endret 31. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Oppdater med dette angående Dark Dog, fikk mail idag så: Dear Mr. Sameboe, Thank you so much for your email and interest in Dark Dog. Currently Dark Dog is not being distributed in Norway. Dark Dog is a fast growing company whose main objective is to expand its product in as many countries as possible. Thus, we hope to be back soon to the Norwegian market. Do not forget to check at www.darkdog-energydrink.com do be up to date with our brand! We wish you all the best and, of course, a lot of ENERGY! Wishing you a good day, Your DARK DOG Team. DARK DOG IS GOOD 4 U! www.darkdog-energydrink.com CONFIDENTIALITY NOTICE: The information contained in this transmission may contain privileged and confidential information. It is intended only for the use of the person(s) named above. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review, dissemination, distribution or duplication of this communication is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message. To reply to our email administrator directly, please send an email to [email protected] Nå nekter de ihvertfall ikke at de har vært på markedet her, og det gleder meg hvis de kommer tilbake igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå