Glassflasken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hei alle sammen, fikk tårer i øyene da jeg leste dette . ja, hva syns dere, herlig eller hva? :D jeg har ventet lenge på dette, grunnen til at dem skal begynne å selge det i begynnelsen av mai er fordi høyt bruk av koffein var som legemiddel .. skal ikke si det er sant, men jeg tror det var det .. jeg trodde ikke dette i førsten, da min kompis fortalde dette til meg i dag men ja, hva syns dere? EDIT: laget en LITEN mini film kommer en også når vi får grepet på red bullen Se filmen hos Youtube Endret 25. april 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) De har solgt Red Bull her (Island), lenge, syns drikken er oppskrytt. Endret 24. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
anbar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det var forventet, men jeg jubler ikke... Ikke at jeg er kjempeimot redbull, eller for den saks skyld for. Men det det er blitt for mye ukonstruktiv hype rundt drikken... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Koselig. Red Bull smaker bedre i drinker enn battery. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Koselig. Red Bull smaker bedre i drinker enn battery. Red Bull og alkohol er farlig.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Alt er farlig i for store doser (avhenger ogsaa av helse). Noen taaler det, noen ikke. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hva syns dere? Kommer kanskje til å kjøpe en boks for å teste, antar at det smaker høgg. Egentlig en ganske uinteressant nyhet, bare nok en oversukra og ekkel energibrus. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 redbull og vodka er farlig hvis du har et svakt hjerte, men ellers så er det harmløst. Red bull og vodka er en gammel favoritt, kjøpte red bull i sverige så hatt det hele tiden jeg, men kjekt for dere andre da. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hva syns dere? Kommer kanskje til å kjøpe en boks for å teste, antar at det smaker høgg. Egentlig en ganske uinteressant nyhet, bare nok en oversukra og ekkel energibrus. Aldri smakt Red Bull? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Battery smaker ca. helt likt, og er vel like dyrt. Hensikten med energibrus: Smekker litt oppi hvilken som helst drink så smaker det good shit. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dere som liker Red Bull har ikke smak, og heller ikke peiling på hverken drikke eller mat. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Liker drikken, men det er ikke noe spesielt. Kan vel ha smak selv om man liker Red Bull? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 red bull smaker mye bedre enn noen andre energy drinker, mener jeg. Mener du ikke det hold det for deg selv. Denne tråden handler om at red bull kommer til Norge, ikke om man liker den eller ikke. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 red bull smaker mye bedre enn noen andre energy drinker, mener jeg. Mener du ikke det hold det for deg selv. Denne tråden handler om at red bull kommer til Norge, ikke om man liker den eller ikke. Så hvorfor skriver du at du liker den, om det ikke er det tråden handler om? Det der er sånn ca den mest inkonsekvente posten jeg noensinne har lest. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 red bull smaker mye bedre enn noen andre energy drinker, mener jeg. Mener du ikke det hold det for deg selv. Denne tråden handler om at red bull kommer til Norge, ikke om man liker den eller ikke. Pussig at folk i Norge ikke skjønner hvordan ytringsfriheten fungerer. Kan ikke se at det står i første posten at denne tråden bare kan diskuteres av de som liker Red Bull. Den handler om at denne motbydelige drikken kommer til Norge, og da må du tåle å høre meninger fra forskjellige sider. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Flott at de ikke gjør som de har gjort med Battery, Burn og den andre saken med hvite bokser: Fjernet taurin. Det er jo halve gleda. Ellers, vet unge folk har dødd av vodka/battery i Sverige så vidt jeg husker. EDIT: Joda, antatt død av vodka/battery. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=2251484 Endret 24. april 2009 av Seruka Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Dere som liker Red Bull har ikke smak, og heller ikke peiling på hverken drikke eller mat. Men allikevel. Du kan ikke bestemme at vi ikke har smak. At du drikker dyre franske viner av ymse slag betyr ikke at du har GOD smak. Mens jeg sier nam til fisk, sier Bærum-sossen ÆSJ! OG: Ikke si skjærer alle over en kam. Jeg har vært sørafor MANGE ganger, den fisken som er fersk er IKKE noe bra fisk. Den er gammel ut i ferskvaredisken. Huff, skjønner hvorfor de(re) ikke spiser det Endret 24. april 2009 av Seruka Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ja posten min motsa seg selv.. Dårlig formulert, mente at jeg liker den, men at temaet er vel at den kommer til Norge og hva man syns om det, ikke om man liker den eller ei. Ytringsfrihet? Du skriver at folk som liker red bull har ikke peil på mat og drikke... Sier seg selv at du ikke skal skrive det. Greit nok å skrive at du ikke liker den, men du kommer med idiotiske påstander. Reaksjonen hadde nok vært den samme om du hadde skrevet at du hater ATi og alle som liker det har ikke peiling på pc i "ATI 4xxx-tråden (4850, 4870, 4850x2, 4870x2)". Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Sier seg selv at du ikke skal skrive det Eh? Hvor står dette? Ingen regler "sier seg selv". Og jo, franske viner er god smak, i motsetning til å like red bull. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flott at de ikke gjør som de har gjort med Battery, Burn og den andre saken med hvite bokser: Fjernet taurin. Det er jo halve gleda. Ellers, vet unge folk har dødd av vodka/battery i Sverige så vidt jeg husker. EDIT: Joda, antatt død av vodka/battery. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=2251484 Nei, det står at det var vodka/redbull. Battery er en annen energidrikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå