Gå til innhold

Nå kommer endelig red bull til norge :D (link) (MED FILM)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, fikk tårer i øyene da jeg leste dette

.

ja, hva syns dere, herlig eller hva? :D:D jeg har ventet lenge på dette, grunnen til at dem skal begynne å selge det i begynnelsen av mai er fordi høyt bruk av koffein var som legemiddel .. skal ikke si det er sant, men jeg tror det var det ..

jeg trodde ikke dette i førsten, da min kompis fortalde dette til meg i dag :p men ja, hva syns dere? :D

EDIT: laget en LITEN mini film :) kommer en også når vi får grepet på red bullen ;)

Se filmen hos Youtube

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
red bull smaker mye bedre enn noen andre energy drinker, mener jeg. Mener du ikke det hold det for deg selv. Denne tråden handler om at red bull kommer til Norge, ikke om man liker den eller ikke.

Så hvorfor skriver du at du liker den, om det ikke er det tråden handler om? Det der er sånn ca den mest inkonsekvente posten jeg noensinne har lest.

Lenke til kommentar
red bull smaker mye bedre enn noen andre energy drinker, mener jeg. Mener du ikke det hold det for deg selv. Denne tråden handler om at red bull kommer til Norge, ikke om man liker den eller ikke.

Pussig at folk i Norge ikke skjønner hvordan ytringsfriheten fungerer. Kan ikke se at det står i første posten at denne tråden bare kan diskuteres av de som liker Red Bull. Den handler om at denne motbydelige drikken kommer til Norge, og da må du tåle å høre meninger fra forskjellige sider.

Lenke til kommentar
Dere som liker Red Bull har ikke smak, og heller ikke peiling på hverken drikke eller mat.

Men allikevel. Du kan ikke bestemme at vi ikke har smak.

At du drikker dyre franske viner av ymse slag betyr ikke at du har GOD smak.

Mens jeg sier nam til fisk, sier Bærum-sossen ÆSJ!

OG: Ikke si skjærer alle over en kam. Jeg har vært sørafor MANGE ganger, den fisken som er fersk er IKKE noe bra fisk. Den er gammel ut i ferskvaredisken. Huff, skjønner hvorfor de(re) ikke spiser det

Endret av Seruka
Lenke til kommentar

ja posten min motsa seg selv.. Dårlig formulert, mente at jeg liker den, men at temaet er vel at den kommer til Norge og hva man syns om det, ikke om man liker den eller ei.

Ytringsfrihet? Du skriver at folk som liker red bull har ikke peil på mat og drikke... Sier seg selv at du ikke skal skrive det. Greit nok å skrive at du ikke liker den, men du kommer med idiotiske påstander. Reaksjonen hadde nok vært den samme om du hadde skrevet at du hater ATi og alle som liker det har ikke peiling på pc i "ATI 4xxx-tråden (4850, 4870, 4850x2, 4870x2)".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...