Belzbub Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal kjøpe ny tv snart og ser hovedsaklig på premier league og har PVR tuner fra canal digital, har fått mange forskjellig tips men hører alt fra "plasma duger ikke til fotball" til "plasma er like bra som LCD".... noen her som kan anbefale meg noe samt begrunne valget litt? Prisklasse 0-20k og minst 46" Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 PLasma er vel absolutt dugendes til fotball, sannsynligvis bedre også. Siden budsjettet ditt er opp til 20k så bør du kanskje vurdere en brukt Pioneer plasma. Selv ville jeg anbefalt Philips 9603 i den prisklassen. 47" koster rundt 15.000 tror jeg (har ikke sjekket i det siste), den er kjent for å ha svært bra bildebehandling for sport. Selv har jeg modellen under (7403) og er absolutt super fornøyd med kvaliteten p åden. Jeg ser også svært mye på fotball. Så vil du spare noen kroner så gå for den. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Siden du skal vi av 20 høvdinger på dette prosjektet lønner det seg å gå for en pioneer LX5090. De kan være litt vriene å få tak i nå om dagen, men finner du en slik, er det ingenting som kan måle seg. Kjøp for all del plasma, LCD er en lada i forhold på sport. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kjøp for all del plasma, LCD er en lada i forhold på sport. Dette er en sannhet med modifikasjoner og er selvfølgelig individuelt for hver modell. Philips 9603 er f.eks milevis foran LG PG6000 og Panasonic når det kommer til sport. Men de er jo i helt forskjellige prisklasser og er dermed vanskelige å sammenligne. Men jeg er enig i at Pioneer er det beste å gå for hvis du har råd, men de ligger vel litt over budsjettet til trådstarter. Lenke til kommentar
ericeric Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jag lurer på akkurat samme sak. Som jag redan skrivit i en tråd så funderar jag på en Samsung LED-TV. Tror den skulle kunna vara bra till fotboll. Verkar vara bra kontraster och fæger. Någon som vet? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En god 100hz skal gjøre seg bra til fotball... Samsungs nye Edge-Led tv har et helt nytt bevegelses system så trolig skal denne være virkelig god på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå