Cell_v14 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei! Lurte på om noen viste om noen gode flasker Konjakk i 4-500kr sjiktet? Siste jeg drakk var De Luze X.O. Forsåvidt grei til prisen (300 å nåt). Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Min anbefaling er Martell VSOP til ca 469,- Den er veldig lettdrikkelig og har god smak og fylde prissegmentet tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Min anbefaling er Martell VSOP til ca 469,- Den er veldig lettdrikkelig og har god smak og fylde prissegmentet tatt i betraktning. Aldri prøvd Martell. Skal testes Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Heh Nå fikk jeg lyst på cognac (brut), lenge siden sist. Sjekket på Apéritif.no og blindtestvinneren har gått ned i pris, tror jaggu jeg skal prøve meg på Johannes Malling Grande Champagne Special Réserve til kr 380,- Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Heh Nå fikk jeg lyst på cognac (brut), lenge siden sist. Sjekket på Apéritif.no og blindtestvinneren har gått ned i pris, tror jaggu jeg skal prøve meg på Johannes Malling Grande Champagne Special Réserve til kr 380,- Au my.. Spent om pole her har den også... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eneste som har den i Finnmark er Båtsfjord, men en bestilling tar ca. en uke og koster ingenting. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Eneste som har den i Finnmark er Båtsfjord, men en bestilling tar ca. en uke og koster ingenting. Skal handle idag da Men må vel bestille ettervært... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Honningsvåg ja.. og i dag, det snevret inn utvalget kan en si Lenge siden jeg smakte på Preluden til Jon Bertelsen, men synes å huske at den var meget god prisen tatt i betraktning (kr 400). Dette er en brut og glir lettere ned, mer fruktig. Kanskje en Bache-Gabrielsen X.O (kr 410) ikke er så dumt, litt mer snert i forhold til Preluden, men mildere enn De Luzen. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Honningsvåg ja.. og i dag, det snevret inn utvalget kan en si Lenge siden jeg smakte på Preluden til Jon Bertelsen, men synes å huske at den var meget god prisen tatt i betraktning (kr 400). Dette er en brut og glir lettere ned, mer fruktig. Kanskje en Bache-Gabrielsen X.O (kr 410) ikke er så dumt, litt mer snert i forhold til Preluden, men mildere enn De Luzen. Ble anbefalt en flaske Courvoisier Exclusif av monopolmannen da det var ikke så stort utvalg der. Blir vel å smake på den senere. Foreløbig så sitter jeg å drikker bålwhisky.. (Ja jeg fantaserer faktisk at jeg sitter forran et bål, å drikker selve bålet) "Laphroaig 10årig" Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Lurte på om noen viste om noen gode flasker Konjakk i 4-500kr sjiktet?Siste jeg drakk var De Luze X.O. Forsåvidt grei til prisen (300 å nåt). Anbefaler sterkt Chateau de Montifaud VSOP. Myk og fin, samtidig med god duft og lang ettersmak. Et kupp i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Liker trådstarter Laphroaig så kanskje en armagnac faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå