NevroMance Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei. Jeg lurte på om noen hadde tips om gode mail plugins til vim? Den må støtte smtp og være god å lese mail fra. Burde støtte mappestrukturer. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor vil du bruke vim til dette? Hva med å heller bruke en dedikert mailklient. Hvis du vil da de minimalistisk kan du jo se på pine eller mutt. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 alpine! Jeg har ærlig talt ikke tenkt tanken engang, men det kan jo ha noe for seg hvis man skriver mye mail. Får ihvertfall en god editor. Men jeg trodde sånt var emacs' domene. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Grunnen er at jeg sitter veldig mye i vim, så hadde vært veldig greit med en egen tab i vim med mail, så jeg kun trengte trykke på F2 for å lese mail, istedenfor å styre rundt og finne frem noe annet. Er litt emacs bruk av vim ja, men tror det blir ganske praktisk bruk for min del da jeg skriver en del mail. Skal prøve ut alpine. Andre forslag taes selvfølgelig imot med takk også. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Selv kjører jeg nesten alltid i en screen-session. Så jeg har "tabs" med mailklient, chatteklient, terminal og editor alltid oppe. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor vil du bruke vim til dette? Hva med å heller bruke en dedikertmailklient. Hvis du vil da de minimalistisk kan du jo se på pine eller mutt. Alle med respekt for seg selv kjører mail i editoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå