Vaskebalje Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Facebook-gruppen med navnet "Få vekk sladden over sørlandet" har nå straks 2500 medlemmer. Dette er tydeligvis noe som bryr mange! Noen her som har meninger om dette? Jeg selv mener at dette er ganske meningsløst og unødvendig. Går folk aldri tom for ting å klage over? Endret 24. april 2009 av Vaskebalje Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Facebook-gruppen med navnet "Få vekk sladden over sørlandet" har nå straks 2500 medlemmer.Dette er tydeligvis noe som bryr mange! Noen her som har meninger om dette? Jeg selv mener at dette er ganske meningsløst og unødvendig. Går folk aldri tom for ting å klage over? hvilken sladd? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er irriterende, jaa. Jeg bor på sørlandet og bryr meg ikke og vente 20 sekunder før de viser sørlandet uten sladd. Hvis det flyttes kommer bare noen nye til og klage Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Den lille stripen med informasjon som ligger over sørlandet mesteparten av tiden. Hvis man ser bort fra værmeldingen i noen få sekunder, kan man være så uheldig at man ikke får sett noe som helst i sørlandet. Legger inn et eksempelbilde her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den lille stripen med informasjon som ligger over sørlandet mesteparten av tiden.Hvis man ser bort fra værmeldingen i noen få sekunder, kan man være så uheldig at man ikke får sett noe som helst i sørlandet. Legger inn et eksempelbilde her. Hva er så skummelt med det? De går jo gjennom været der også Makan hva folk skal rote seg oppi nå til dags Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Se bilde av sladden her: http://www.facebook.com/home.php#/group.ph...&ref=search Irriterer meg mer at de viser nord norge først, burde være motsatt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Se bilde av sladden her:http://www.facebook.com/home.php#/group.ph...&ref=search Irriterer meg mer at de viser nord norge først, burde være motsatt. Gi meg en god grunn? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Flere seere i sørlandet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Flere seere i sørlandet. Det er den dummeste grunnen jeg har hørt! Selvfølgelig bor det flere sørpå, der de store byene er! Å gi nord norge litt privelegier synes jeg vi kan unne dem... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Som om de ikke er privilegert nok fra før. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Som om de ikke er privilegert nok fra før. Nei? Tror ikke du skal uttale deg, er kanskje billige eiendommer der oppe, men det er fordi de sliter med fraflytting! Mat og annet stæsj til heimen er faktisk dyrere der oppe, det koster en formue mer å komme seg til utlandet derifra, samt at folk nordfra sees nedpå av mange (inkludert deg virker det som) Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Holde seg litt på topic her kanskje? I forhold til f.eks. østlandet, så blir sørlandet nesten ikke vist. Kan dette kalles forskjellsbehandling? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal vi se: Lavere skatt Mer barnetrygd Ettergitt studielån Billigere boliger Lavere kommunale utgifter Store overføringer til kommunene Ingen moms på kraft eller strømavgift Ingen arbeidsgiveravgift En stemme er verdt 2 ganger mer enn 1 stemme på østlandet Så og si 0 eiendomsskatt Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal vi se:Lavere skatt Mer barnetrygd Ettergitt studielån Billigere boliger Lavere kommunale utgifter Store overføringer til kommunene Ingen moms på kraft eller strømavgift Ingen arbeidsgiveravgift En stemme er verdt 2 ganger mer enn 1 stemme på østlandet Så og si 0 eiendomsskatt Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på. Grunnen til dette er jo pågrunn av at det skal flytte flere nordpå! Hadde det vært like mange der oppe, så hadde det neppe vært sånn! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg svarte deg på om de var privilegert eller ikke. Og ja det er de. Og ja få vekk sladden, ingen landsdel burde la seg herse sånn av ett tvkanal. Boikott tv2. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Flere seere i sørlandet. Det er den dummeste grunnen jeg har hørt! Selvfølgelig bor det flere sørpå, der de store byene er! Å gi nord norge litt privelegier synes jeg vi kan unne dem... sørlandet: Innbyggere: 275 592 (2009) nord-norge: Innbyggere 463 425 (2009) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Se bilde av sladden her:http://www.facebook.com/home.php#/group.ph...&ref=search Irriterer meg mer at de viser nord norge først, burde være motsatt. Grunnen til at de viser nordområdene først har ikke noe med å være praktisk, men å holde på seerne. Er ikke så lenge siden f.eks. NrK skiftet til å vise nordområdene først. Det var ikke for å ta hensyn, men at flertallet av seerne klikket videre etter at sørlige deler ble vist. Uansett så holder jeg meg til yr.no, mye bedre informasjon og alltid tilgjenglig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er vel ingen som bryr seg om den lille klatten nederst i Norge, stå på TV2! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Synes det er litt ille at vi ikke får utnytta landet vårt skikkelig. I midten er det jo nesten bare fjell, fjell og atter fjell. Bor nesten ikke folk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå