Dahl Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har problemer med Netscape 7.02. Tilbake og fremover-pilene funker ikke. De er bare grå, akkurat sånn de er når jeg ikke har vært på noen sider før. Det funker heller ikke å trykke oppdater. Det går heller ikke med javascript ( history.go(-1) )... Noen som vet hvorfor??? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Dette hjelper ikke med ditt problem. Problemet ligger i Netscape. Prøv Opera eller ie6. Opera 7.1 funker kjempebra. Alle gangene jeg har prøvd Netscape så har det krasjet. Lykke til Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Dette hjelper ikke med ditt problem. Problemet ligger i Netscape. Prøv Opera eller ie6. Opera 7.1 funker kjempebra. Alle gangene jeg har prøvd Netscape så har det krasjet. Lykke til Jeg har skjønt att problemet ligger i Netscape... Men jeg vil gjerne fortsette å bruke Netscape, for i Opera må du ha det stygge banneret øverst (med mindre du betaler). Og jeg nekter å bruke IE. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor nekte bruke noe som fungerer? er ikke rart det blir krig i verden... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor nekte bruke noe som fungerer? er ikke rart det blir krig i verden... Fordi Microsoft har laget IE. Microsoft er ett stygt firma som burde forbys. De gjør bare alt for å tjene penger! Men det var ikke det som var temaet her... Er det noen som har svar på spørsmålet mitt?? Lenke til kommentar
555 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du kan jo prøve mozilla www.mozilla.org Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du kan jo prøve mozilla www.mozilla.org ...som faktisk er det Netscape bygger på. Flott browser som funker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Ja... Men jeg var ikke interrisert i å skifte browser, bare å få svar på problemet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå