Gå til innhold

Tele2 innstillinger for WAP/MMS fungerer ikke på SE C510

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har fått meg en ny telefon, som er ferdigkonfigurert for Telenor. Selv har jeg Tele2, og gikk inn på nettsidene og ba om å få tilsendt innstillinger fra de. Der får jeg en melding, som sier at jeg må gå på meldingsinnstillinger, og si at jeg alltid vil laste ned MMS-meldinger. Men den står på, og problemet slik jeg ser det er at oppsettet for Internett i telefonen er for Telenor. Derfor får jeg ikke sendt eller mottatt noe innhold i MMS-er.

Noen måte å legge inn innstillingene manuelt? Telefonen det gjelder er en SE C510

Takk for all hjelp :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Radera allt av inställningar som heter Telenor MMS, Telenor GPRS, Telenor Internett etc.

"Beställ" sedan inställningar för MMS/WAP från Tele2.no. Slå av tlf, ta ut batteriet i 5 sek, slå på tlf och skicka ett MMS till dig själv.

Så ska det fungera. Gjorde det för mig och min sambo.

Lenke til kommentar

Slettet, under Internett-innstillinger, Telenor MMS og Telenor. Bestilte oppsett, og fikk de samme meldingene. "Sett telefon til å alltid motta / laste ned MMS" osv.

Så skulle jeg sende en til meg selv, og får at jeg ikke kan sende. Er jo ingen innstillinger på Internett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...