Toska92 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Min ps3 jeg har hatt siden release fikk "yellow light of death". Det tok 6 uker før vi fikk ny. Etter 1 uke fikk nettopp den NYE samme forbanna "yellow light of death". Føler for å saksøke noen. Endret 24. april 2009 av Toska92 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 har du fått samme modell/versjon når du fikk igjen nå? Kan jo ligge noe rusk i det partiet. Er vel ikke stort annet du kan gjøre en å kontakte Sony igjen, og be om ny. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) har du fått samme modell/versjon når du fikk igjen nå? Kan jo ligge noe rusk i det partiet. Er vel ikke stort annet du kan gjøre en å kontakte Sony igjen, og be om ny. Er samme modell ja(60gb) men ubrukt. Endret 24. april 2009 av Toska92 Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du er dessverre langt fra den første dette har skjedd med. Skjedde for meg og vet flere som har opplevd det samme. Du må dessverre bare levere inn pånytt. Tok forresten 6mnd fra jeg leverte inn min 60GB til jeg fikk en fungerende tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå