Forzagli Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg skal kjpe meg en forgasser, og da lurer jeg på om jeg skal velge 21 eller 19mm. Jeg har orginal sylinder. Også, blir en 92 dyse for stor for mopeden? Vil den drukne i bensin osv? Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor gidder du sløse penger på ny forgasser når du har orginal sylinder? Lenke til kommentar
Forzagli Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor gidder du sløse penger på ny forgasser når du har orginal sylinder? Du får jo ekstra effekt selvom man ikke har trim sylinder vel? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 er ikke vitsen med større forgasser vis du har original syl bruker mer bensin og. kjøp potte heller vis du ikke har det. Lenke til kommentar
Forzagli Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 er ikke vitsen med større forgasser vis du har original syl bruker mer bensin og. kjøp potte heller vis du ikke har det. Ok, har bestilt effektannlegg. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 husk å dyse opp når du setter på effekt anlegget ! hvilket kjøpte du? Lenke til kommentar
Forzagli Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 husk å dyse opp når du setter på effekt anlegget ! hvilket kjøpte du? http://www.speedoptions.no/index.php?main_...products_id=231 Gikk for det der, da Metrakit Thrower var utsolgt i lang tid.. Men tror det er 80 dyse som sitter på nå, blir 92 dyse for stort for den orginale forgasseren? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 80 dyse funker fjell. Lenke til kommentar
Forzagli Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 80 dyse funker fjell. Vil effekten bli endret med 92 dyse? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 er bra det anlegget på original syl tror jeg. send mail til dem og spør hvilken dyse du trenger de vet hvilken du trenger. Lenke til kommentar
Forzagli Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 er bra det anlegget på original syl tror jeg. send mail til dem og spør hvilken dyse du trenger de vet hvilken du trenger. Det skal jeg.. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå