faaeri Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 På lørdag kan du være med på fotovandring i Bergen, med assistanse fra spesialister. Les mer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser ikke ut som oss med Sony eller andre er velkommen.. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Genialt opplegg! Kjekt å få lære av mer erfarne folk for en nybegynner som meg. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser ikke ut som oss med Sony eller andre er velkommen.. Seriøst? Det er i så fall utrolig dårlig av arrangøren etter min mening. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvis jeg skal tolke det de skriver på hjemmesiden. MÅ JEG MELDE MEG PÅ ELLER KAN JEG BARE MØTE OPP?Dessverre er det bare plass til 50 deltakere under hvert kameramerke, så her er det ”først til møllen” prinsippet som gjelder. Altså du må melde deg på ubder det kameramerket du har. Og de merkene det gjelder er nikon, canon og olympus Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg husker jeg fikk mail om dette! Jeg lurte på hvorfor jeg så en hel haug med tilsynelatende ikke-turister som tok bilder! Nå skjønner jeg. Skulle vært med. Akkja, tar det neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hadde vært artig å vært med, men hadde desvere andre planer. Får delta neste gang da. Noen som var med som vil fortelle litt om hvordan det var? Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hadde vært artig å vært med, men hadde desvere andre planer. Får delta neste gang da. Noen som var med som vil fortelle litt om hvordan det var? Jeg var med. Det var veldig forskjell på oppleggene fra de forskjellige merkene. Olympus hadde noen fotomodeller man kunne øve portrettfotografi på. Nikon hadde avtale med akvariet, så de fikk komme tett på slangene og ta makrobilder av de. Canon (som jeg bruker) hadde egentlig ikke noe opplegg annet enn at to representanter gikk med folkemengden og kunne svare på spørsmål. Håper Canon gjør litt mer av det neste år. Ellers var det artig å treffe så mange likesinnete, og været var jo kanonbra. BA har for øvrig skrevet noe om det: http://www.ba.no/nyheter/article4286720.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Faen da skulle jeg vært med, har Nikon, så hadde vært artig å vært med til akvariet og sånn. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi måtte riktig nok betale oss inn på akvariet, men jeg har årskort så det var ikke det store problemet. Litt flere øgler og slanger som ble tatt ut av terrariene sine enn vanlig, men det er lite lys nede i tropisk avdeling og ble litt trangt om plassen. (For all del - folk var siviliserte, men det hadde vært gøy med mer tid for den enkelte fotograf og et sted med bedre lysforhold). Jeg synes uansett at det var et veldig fint initiativ fra Ur og Foto, og et godt gjennomført arrangement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg