datafeber Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som vet ca hvor lang svartid man må regne med på netcom kundeservice sine websider? Det har så langt gått to døgn. Har fått kvittering på sendt spørsmål, men ellers ingenting. Mener å huske at jeg også har kontaktet dem før uten å få svar i det hele tatt. Burde kanskje ringt, ikke så lysten på å stå i dyr telefonkø, pluss at jeg vil ha skriftlig svar. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mener og ha lest et sted at det er ca 3 arbeidsdager i behandlingstid på slike henvendelser. Er sikkert kjappere og ringe inn ja, ellers er det også mange som bruker forumet her til og få hjelp, dersom det er mulig Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sendte mail til de her om dagen, fikk svar dagen etterpå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ring tidlig på dagen, du sitter ikke i kø i mer enn fem minutter. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har aldri opplevd særlig rask svartid hos netcom på mail. Min erfaring er rundt 7 dager. Hos Telenor har jeg heldigvis opplevd annet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg pleier å få svar etter 2-3 dager. Ting tar tid..... Tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå