robertaas Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Tvilerne anbefales å lese Per-Aslak Ertresvågs bøker "Makten bak makten" og "Sov, mitt lille Norge". Kan du nevne en eneste konspirasjonsteori du ikke tror på eller synes er latterlig? Lenke til kommentar
Koas Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Ny artikkel om chemtrails i Nyhetsspeilet: http://www.nyhetsspeilet.no/2009/07/jonas-...-om-chemtrails/ Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Der var mandagen reddet. Ingenting som en god latter når alt ser grått og trist ut. :!: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Et nutcase får sagt noen kryptiske kommentarer til en politiker som ikke aner hva vedkommende snakker om, litt av en nyhet. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 [...]Kan ekspertisen også debunke denne?: [...] Bundeswehr bruker chaff på en øvelse, men glemmer å si fra til meteorologene så værradardataene blir bæsj.... Neste? edit: den tekstingen er ikke en helt uhmmm,... nøytral og nøyaktig oversettelse Noe som bekreftes av kommentarfeltene til videoen, f.eks: I come from Germany and the translation seems to be rather poor with some major mistakes. The whole video is about "Düppel" (engl. chaff or window). They say that the clouds were only visible on their weather radar while the sky was blue. Så det er ikke engang snakk om contrails, bare radarforstyrrelser (som sikkert er irriterende nok for metrologene). Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 for meg blir dette akkurat det samme som at den amerikanske regjeringen står bak 9/11 Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Som gammel trafikkflyver kan jeg bare bekrefte at chemtrails eksister(te) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De skyene er nok bare svidd gåselever: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=566047 Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) De skyene er nok bare svidd gåselever: Ikke på alle 4, tviler på det. For å ta den artikkelen du linker til, måker lukter faktisk litt McDonald's kylling på B737 med CFM motorer hvis man er rask nok til å dra tilbake throttlen på den motoren som suger inn fugl. Endret 8. august 2009 av Lyspære Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Her har dere noe reelt å skrive under for. Ikke noe diffust her men forurensning og ødeleggelse på biler for mange tusenlapper pr. år pr. bil, alt ofret på trafikksikkerhetens alter. http://www.nei-til-salting.com/ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ikke noe diffust her men forurensning og ødeleggelse på biler for mange tusenlapper pr. år pr. bil, alt ofret på trafikksikkerhetens alter.Det er bare å slutte å kjøre rundt i en dunge med skrapjern. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har du en bil av plast, glassfiber eller karbonfiber er jeg med jeg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Eller aluminium, magnesium, titan,.... Endret 9. august 2009 av robertaas Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Aluminium korroderer det også når miljøet blir for agresivt og det er det langs norske saltede vinterveier, magnesium er for svakt strukturelt sett mens titan ville vært en god kandidat ahdde ikke vært så sa***s dyrt. Er det ikke mye lettere å bare la være og salte veiene da? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da får man jo mere ulykker. De salter ikke for å være slemme. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Vel robertaas, der røpet du deg selv som en person som faller for propaganga. Bare Liv Signe Navarsete sier at veisalting forhindrer ulykker mange nok ganger så tror folk på det. Hadde mine først 9 vintre på usalta vinterveier og vet hva jeg foretrekker nå med 16 vintre på nakken. Beklager OT skal stoppe nå. Endret 9. august 2009 av perpyro Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har aldri hørt Liv Signe si dette. Og hadde jeg hørt det ville jeg antagelig ment det motsatte. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vent, du mener altså at de salter for å være slemme? ;p Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel robertaas, der røpet du deg selv som en person som faller for propaganga.Bare Liv Signe Navarsete sier at veisalting forhindrer ulykker mange nok ganger så tror folk på det. Hadde mine først 9 vintre på usalta vinterveier og vet hva jeg foretrekker nå med 16 vintre på nakken. Beklager OT skal stoppe nå. Hva skjer med 50 tonns semitrailere om det ikke er saltet. Vi blir jo drept alle som en om de får sleng. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det samme som skjer langs veiene i nordland, troms og finnmark hver vinter, man kjører etter forholdene og er skodd etter føret så går det bra. Har møtt på lassevis med trailere de årene jeg har kjørt på usalta vinterveier. Det er bare tøv at salting vinterstid redder liv for all statistikk tilsier at de aller fleste dødsulykkene på veien skjer på våte eller tørre veier mens kun et fåtall på skikkelige vinterveier. Så greier ikke noen og kjøre 50 tonn trailer på vinterføre uten å få sleng på den så er man for dårlig skodd eller kjører for kvast. Det som skjer når veiene saltes er at folk legger over til sommermodus og kjører hardt og tett slik man gjør sommerstid men det de færreste er klar over er at saltlaken er sleip og glattere en den ser ut og dermed smeller det ettersom sikkerhetsmarginene saltet skulle gi blir spist opp med fartsøkning. Men klart for folk som ikke er vandt til annet en saltslaps er vinterføre skikkelig skummelt, noe det faktisk ikke er om man tar armen fram fra under armen og bruker det på rett vis. Dessuten fungerer det kjempebra å strø med sand istedenfor salt også. Jeg skal mye heller skifte frontrute hvert 5. år en å få ødelagt bilen for mange titusner i rustskader på samme periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå