Koas Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 http://www.opprop.no/opprop.php?id=stopchemtrails Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har enda ikke sett en vitenskapelig forklaring på hvorfor kondensstriper SKAL forsvinne etter et par minutter. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 En forklaring ligger i denne artikkelen: http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/chemtr...-det-pa-veggen/ Hvis det ikke er nok, kan du spørre forfatteren direkte der. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Om det i det hele var et snev av sannhet i dette, så betyr at dem dere sier som "sparyer" oss med kjemikalier, også sprayer seg selv? Staten er jo folk dem også. Tenk nå litt, hva består normale skyer av? Krystaliserte dråper av kondens, eller vann damp Og hva består contrails av? Jo, kondensert vann damp fra en flymotor's eksos. Det dannes varme eksos gasser som kjøles ned i lufta og danner nedbør i form av små dråper. Når det er kaldt nokk vil det danne seg iskrystaller. Og dem kan faktisk ligge der i flere timer. Endret 24. april 2009 av thoojs Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kondensstriper er en kunstig cirrussky i form av striper med kondensert vanndamp (av og til kalt vannstriper). Disse dannes av luften som strømmer ut av flymotorer eller av virvler som oppstår ved flyvingespissen. Utslippet skiller ut ørsmå iskrystaller i fuktig kaldluft i høye nivå. Selv om det kan se slik ut er ikke skyene i utgangspunktet forurensning. En kondensstripe som varer lenge er et tegn på mye fukt i høyden, som igjen kan tyde på at en værfront nærmer seg. Wikipedia Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) En kondensstripe som varer lenge er et tegn på mye fukt i høyden, som igjen kan tyde på at en værfront nærmer seg. For å forklare litt nærmere: "mye fukt i høyden" betyr at lufta inneholder relativt mye vanndamp. Når contrails dannes vil sublimeringshastigheten (faseovergangen fra is til damp) være avhengig av partialtrykket av vanndamp i lufta (enkelt likevektsprinsipp fra kjemien). Mye vanndamp gir lav sublimeringshastighet, lite vanndamp gir høy sublimeringshastighet. I et ekstremt tilfelle der lufta allerede er mettet med damp vil contrails kunne vare i flere timer. For å komplisere det litt er mengden vanndamp lufta kan ta opp avhengig av temperaturen. Derfor er slike contrails mer vanlig i høyden der temperatur og totaltrykk er generelt lavt i forhold til lavere deler av atmosfæren. PS Oppropet er bare tull. Endret 24. april 2009 av Leviath Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Holy crap, hva er galt med det, om forsvaret gjør det da? En ting er at de da kanskje ikke opplyser om det, men faen: Norges forsvar går ikke inn for å være jævlig mot folket. Det er skapt for å beskytte oss. Disse syke konspirasjonsteoriene om at de prøver å utrydde mennesker er jo så urealistisk som det går an. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Chemtrialsgærningene er stadig ute. Enkelte av dem bør kanskje tvangsinnlegges? Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Holy crap, hva er galt med det, om forsvaret gjør det da? Nøyaktig hva er det forsvaret gjør? Ikke stort tipper jeg når alt de har i luften er : 4 F16, 1 innleid Fokker50 og noen helikoptre. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Når oppsto chemtrails? Når begynte med det, spørsmålet er rettet mot de som tror på dette. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg vil heller delta i en underskriftskampanje mot statens hemmelige medisinske forsøk på de underjordiske. Hvilken skandale. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil heller delta i en underskriftskampanje mot statens hemmelige medisinske forsøk på de underjordiske. Hvilken skandale. HVA MED ALVENE DIN RASIST!!? Må ikke glemme forsøkene på alvene! Kyniske kalde tester, parfyme, kosmetikk og VÅPEN. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Enkelte av dem bør kanskje tvangsinnlegges? Neida. De skader ingen. Skaper bare litt underholdning for oss andre. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg vil heller delta i en underskriftskampanje mot statens hemmelige medisinske forsøk på de underjordiske. Hvilken skandale. HVA MED ALVENE DIN RASIST!!? Må ikke glemme forsøkene på alvene! Kyniske kalde tester, parfyme, kosmetikk og VÅPEN. FY FLATE DEN DER STØTTER JEG OG! Endret 28. april 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 hahaha noen som har sett graffitien i ekeberg tunnelen? aldri visst hva det var før nå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Neida. De skader ingen. Skaper bare litt underholdning for oss andre. Chemtrails derimot skader mange. Skriv under på oppropet, det hjelper! Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har til gode å høre om noen som har tatt skade av kondensstriper på himmelen, eller såkalte chemtrails. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Chemtrails derimot skader mange. Skriv under på oppropet, det hjelper!Nei, det gjør ikke det. Så, nei, jeg skriver ikke under på slikt tull. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Finnes det ikke nok reelle ting som er verdt å klage på? Må man virkelig finne på nytt tull hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå