Gå til innhold

Catalyst CC og HDMI-tv. Fins det smarte innstillinger?

stoff3r

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har funnet en god måte å håndtere tv'en sin fra PC-en, fordi jeg synes driverne til ati er skikkelig uelegante. Jeg leter etter smarte tips eller løsninger du har på, for det første:

Hvor har det blitt av display-manager eller hva det heter, i CCC? jeg må bruke windows nå, og det er kjipt siden ccc har en hendig måte å bytte profiler på, men jeg klarer ikke å finne tilbake til hvor man deaktiverer og aktiverer skjermer i ccc.

Hvorfor kommer ikke ccc opp på den skjermen jeg høyreklikker og velger catalyst control center på.

Hvorfor må jeg ha TV-en påslått og på riktig input-kanal for at jeg skal kunne sette den i extended modus? jeg måtte ikke det med Nvidia...

Går det an å spille fullscreen video på TV-en som er extended, uten at jeg må trekke mediaplayern (mediaplayer classic) dit og dobbeltklikke den for å få fullscreen? (jeg ser ikke TV-en fra pc bordet mitt og jeg har ikke trådløst tastatur/mus)

Hvorfor er pc-monitoren min satt som nummer 2 og TV-en satt som nummer 1 (kanskje et windows problem?)

ATI hd4870 512mb skjermkort

Samsung 226BW skjerm (1680x1050) DVI

Panasonic px80 42" plasma (1280x720) HDMI

Windows 7 (har samme problemer på vista)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...