Gå til innhold

Antec - koble til fjernkontroll

Anbefalte innlegg

Har idag satt sammen min nye HTPC. Har et Antec fusion remote, der jeg sliter med å få fjernkontrollen til å funke. Har heller ikke lys i displayet på maskinen min, uten at jeg klarer å finne noen god løsning.

Noen som har noen tips å komme med, denne vakre natt til fredag?

A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde vel hatt lys i displayet om alt var riktig koblet. Fant nettopp en liten kort ledning som jeg ikke finner noen plass å koble til,. Det er kanskje en "4 pin molex connector" som det står om på et eget ark... Spørsmålet er bare hvor den skal kobles til?

Edit: Tror ikke det er en slik likevel, den er nok mye mindre...

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
Burde vel hatt lys i displayet om alt var riktig koblet. Fant nettopp en liten kort ledning som jeg ikke finner noen plass å koble til,. Det er kanskje en "4 pin molex connector" som det står om på et eget ark... Spørsmålet er bare hvor den skal kobles til?

Edit: Tror ikke det er en slik likevel, den er nok mye mindre...

Skal ha fulgt med en sån overgang til det.

Også viktig at du treffer riktig med den usb saken, om du ikke har satt den rett i en usb port.

Lenke til kommentar

Nå er jeg snart i mål med alt her :)

Trenger bare hjelp til å få den volumeknappen/hjulet på kabinettet, til å reagere også i forhold til anlegget som er koblet til med en digital kabel? Noen tips?

Skulle gjerne kunne fått til slik at lyden fra anlegget dempes når jeg brukes tastaturet, og skrur ned lyden i windows, om dere forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er den beste ideen hvis det er et anlegg du ser tv med også. Volumknappen på kabinettet bruker jeg ikke. Logitech harmony one er kjempe fin til å styre alt. Jeg bruker den til å navigere i MediaPortal og lyden styrer jeg på forsterker. Du setter opp forskjellige aktiviteter for feks tv og pc og det er enkelt å bytte mellom disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...