finfyr Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har idag satt sammen min nye HTPC. Har et Antec fusion remote, der jeg sliter med å få fjernkontrollen til å funke. Har heller ikke lys i displayet på maskinen min, uten at jeg klarer å finne noen god løsning. Noen som har noen tips å komme med, denne vakre natt til fredag? A Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du må installere driverene til displayet før det virker. Da virker nok også fjernkontrollen. Alternativt har du ikke koblet den riktig Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Burde vel hatt lys i displayet om alt var riktig koblet. Fant nettopp en liten kort ledning som jeg ikke finner noen plass å koble til,. Det er kanskje en "4 pin molex connector" som det står om på et eget ark... Spørsmålet er bare hvor den skal kobles til? Edit: Tror ikke det er en slik likevel, den er nok mye mindre... Endret 24. april 2009 av and_mit Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Burde vel hatt lys i displayet om alt var riktig koblet. Fant nettopp en liten kort ledning som jeg ikke finner noen plass å koble til,. Det er kanskje en "4 pin molex connector" som det står om på et eget ark... Spørsmålet er bare hvor den skal kobles til? Edit: Tror ikke det er en slik likevel, den er nok mye mindre... Skal ha fulgt med en sån overgang til det. Også viktig at du treffer riktig med den usb saken, om du ikke har satt den rett i en usb port. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du har koblet til ledningen du fikk med fra "den feite kontakten på hovedkortet" til "den feite ledningen fra PSU"? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du har koblet til ledningen du fikk med fra "den feite kontakten på hovedkortet" til "den feite ledningen fra PSU"? Godt forklart Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Takk Ikke så værst du heller Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Fant den ekstra kabelen til PSU'n ja, og koblet den på Liker ikke helt den ekstra kabelen inne i kabinettet, men ellers ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Nå er jeg snart i mål med alt her Trenger bare hjelp til å få den volumeknappen/hjulet på kabinettet, til å reagere også i forhold til anlegget som er koblet til med en digital kabel? Noen tips? Skulle gjerne kunne fått til slik at lyden fra anlegget dempes når jeg brukes tastaturet, og skrur ned lyden i windows, om dere forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg synes ikke det er den beste ideen hvis det er et anlegg du ser tv med også. Volumknappen på kabinettet bruker jeg ikke. Logitech harmony one er kjempe fin til å styre alt. Jeg bruker den til å navigere i MediaPortal og lyden styrer jeg på forsterker. Du setter opp forskjellige aktiviteter for feks tv og pc og det er enkelt å bytte mellom disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå