Dexterious Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Denne forumen ruler! Og her får man rask svar på spørsmålene. Siste lurte jeg på forsterker til Pc og kassetspiller til Pc. Og det gikk greit. Denne gangen gjelder det video til Pc. Jeg tok opp noe på tv`en igår og der var det en sang jeg falt for og derfor lurer jeg på om det er mulig å få sangen inn på Pc? Hvordan gjør jeg det og hva slags kabler trenger jeg? og jeg må vel recorde den hvis jeg vil at den skal bli i maskinen, hva anbefaler du jeg skal bruke for å recorde den? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvis videospilleren din har en RCA (phono) utgang så trenge du jo bare en "phono til stereo-jack" kabel. Ellers blir det kanskje litt vanskelig... Jeg anbefaler Audacity. Det er gratis og enkelt å bruke. :smile: Lenke til kommentar
HawP Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Eller om videospilleren har scart kontakt, så bruker du bare et adapter og plugger phono-kabelen i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå