brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du kan jo prøve å bruke empati og forståelsesevne når du uttaler deg? Kanskje prøve å sette deg inn i andres situasjon, og ikke stå så hardnakket og bastant på hva du mener de kommer til å gjøre, tenke og føle i framtiden? Det heter statistikk og sansynlighetsberegning. Merkelig nok fungerer det i mellommenneskelige relasjoner også <- Seriøst, jeg synes det er merkelig. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sant, det gir mening. En større andel av de som ønsker å bare få det overstått vil ha klart det, enn andelen av de som vil finne den rette som har gjort det. Noe som vil tilsi at en større del, jo eldre jentene er, vil sannsynligvis være sammen med personen en lang stund. Problemet er vel at 15-årige jenter er langt mer åpne om slikt enn 20+-årige jenter. Da tror kanskje folk at det er slik, uavhengig av alder. Her datt jeg helt av. Hva var det du ville frem til? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er jente, har passert 20 og er fortsatt jomfru. Min jomfudom var ikke noe jeg bekymret meg eller tenket stort over før 16 - 17 års alderen. På den tida følte jeg meg ikke akkurat som en attraktiv person og kjæresteri var også en ukjent ting for meg. Etterhvert fikk jeg en ny mer orginal og sexy klesstil som jeg selv elsker, lærte meg en god sminketeknikk og fant også etter hvert ut at jeg ikke ser så verst ut uten sminke heller. Jeg fant også ut at jeg er en person som har mye å gi, har evner jeg kan være stolt av og har lært meg å sette større pris på de merkelige sidene ved min personlighet. Mannfolk begynte å legge mer merke til meg og en natt på fulla ville en nokså drita fyr ha sex med meg. Jeg freaka ut og det ble kun oralt og etterpå var jeg egentlig mest letta på grunn av at jeg syntes han var ekkel. Senere dukket tilbudet opp igjen. Samme som sist, traff fyren på et utested men også denne gangen freaka jeg ut. Angra på at jeg ikke benytta sjansen til å få denne erfaringen i den alderen. Han var da nokså kjekk og hyggelig og kom med mange komplimenter. Etterhvert fikk jeg kjæreste og har data flere menn men selv ikke med kjæresten hadde jeg sex. Han var også jomfru og tok ikke noe særlig intiativ. Forholdet varte en stund, men det ble lite intimt utenom kyssing og stryking. Jeg har data flere etter det, men aldri så langvarig at jeg har stolt nok på dem til å bli såpass intim. Jeg har fått det inntrykket at mannfolk vil at damene skal vær erfarne men det stemmer forhåpentligvis ikke i alle tilfeller. Jeg vil finne meg en som elsker meg så høyt at min dårlige erfaring blir småtteri. Vil at han skal elske meg for personligheten min og sette pris på det jeg kan og ikke presse på, men heller være tålmodig med meg og forstå at jeg synes det er vanskelig. Jeg er ikke så verst til å flørte og noen ganger bekymrer det meg litt at jeg kanskje sender ut signaler som kan tolkes som om jeg er mer erfaren enn jeg faktisk er. Samtidig tenker jeg at det er sunt å kunne flørte og at jeg bare bør se det som positivt. Jeg er usikker på om jeg vil gjøre det dårlig i sengen, men jeg kan jo ikke vite dette. Derfor blir det så dumt å tenke slik også. Det jeg vil med denne tråden er å skape diskusjon rundt temaet. Ville du mista interessen om du data eller var sammen med ei 20 år gammel jente og hun fortale deg at hun var upult, eller ville du følt det positivt at du var hennes første? Er du villig til å gi ei jente tid til å bli ordentlig kjent med deg eller mister du lett interessen om ting ikke skjer med en gang når det kommer til sex? Diskuter i veg! Jeg hadde sitt på deg og sagt, enten så tar du pikken i alle 3 høl eller så vet du hvor døren er. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det heter statistikk og sansynlighetsberegning. Merkelig nok fungerer det i mellommenneskelige relasjoner også <- Seriøst, jeg synes det er merkelig. Du synes ikke det er diskriminerende å gre alle under én kam basert på sannsynlighetsberegningene dine? Visste du at alle mennesker tenker forskjellig? Noen av oss har til og med egen fri vilje. Helt sant! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det kan nok godt være, ja. Dessuten er det jo nærmest tabu å være over 20 og ikke ha ligget med noen. Da er man straks både lite attraktiv, ekstremt konservativ, strengt religiøs, aseksuell, superkresen og ikke minst veldig sær. Så det er kanskje ikke så rart at man ikke hører så mye fra den kanten None of the above. En bare frasier seg erfaringer som _kan_ komme ogdt med senere i livet. Livet er forbanna kort nok som det er, hvorfor skal en på død og liv vente med alt mellom himmel og jord? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du synes ikke det er diskriminerende å gre alle under én kam basert på sannsynlighetsberegningene dine? Visste du at alle mennesker tenker forskjellig? Noen av oss har til og med egen fri vilje. Helt sant! Fullstendig klar over det, og det er der wild card'et som gir "unntaket som bekrefter regelen" dukker opp. Et fasinerende aspekt med livet. Men, nå er jeg drit lei (på generelt grunnlag) å lete etter alle unntakene. Mennesker betraktes best som gruppe, så får individene vurderes om de kvalifiserer seg til grundig nok undersøkelse på sikt. Så nei, det er ikke diskriminerende. Om en ikke kan ha to tanker i hodet samtidig (mennesker som gruppe og mennesker som individ), så blir detvanskleig å orientere seg i et samfunn. Og siden grupper med mennesker er ekstremt lette å lese og forutse, hvorfor skal jeg nekte meg selv å dra fordeler av dette? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde sitt på deg og sagt, enten så tar du pikken i alle 3 høl eller så vet du hvor døren er. Han: Svelger du? Hun: Eh... Nei? Han: Er du flink til å suge? Hun: Vet ikke?!? Altså... Han: Hva helvete kaster du vekk tiden min for da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Slapp av, HWBruker er et troll som alltid poster irrelevante poster. Lenke til kommentar
DecadentAtheist Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 En kan bruke sannsynlighetsberegning og statistikk her, og det var det jeg prøvde å gjøre lenger opp. Gruppen består jo av en haug av individer som en kan gruppere på basis av deres egenskaper. Men det er slik at jo "mer en generaliserer"/"færre grupper en har med i" beregningen, jo mer unøyaktig blir konklusjonen. Å "gre alle under én kam"/"bruke kun en gruppe" og bestemme egenskapene til den gruppen ut ifra gruppens majoritets egenskaper, blir litt som å si at alle stemmer FrP om FrP har 32% av stemmene og er det største partiet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 None of the above. En bare frasier seg erfaringer som _kan_ komme ogdt med senere i livet. Livet er forbanna kort nok som det er, hvorfor skal en på død og liv vente med alt mellom himmel og jord? Man bør vel helst vente til man føler seg klar. Det gjelder så mangt i livet, det, og noen føler seg klare før andre, og vice versa. Fullstendig klar over det, og det er der wild card'et som gir "unntaket som bekrefter regelen" dukker opp. Et fasinerende aspekt med livet. Men, nå er jeg drit lei (på generelt grunnlag) å lete etter alle unntakene. Mennesker betraktes best som gruppe, så får individene vurderes om de kvalifiserer seg til grundig nok undersøkelse på sikt. Hvem sier at du skal lete etter unntakene? Her mener jeg du får dem servert på sølvfat, men likevel foretrekker du å dytte dem inn i samme bås som alle andre. Dessuten må det være kjedelig å se på menneskeheten som en eneste stor, grå masse uten enkeltindivider og en eneste selvstendig tanke å spore? Så nei, det er ikke diskriminerende. Om en ikke kan ha to tanker i hodet samtidig (mennesker som gruppe og mennesker som individ), så blir detvanskleig å orientere seg i et samfunn. Og siden grupper med mennesker er ekstremt lette å lese og forutse, hvorfor skal jeg nekte meg selv å dra fordeler av dette? Jeg sier ikke at det er ulovlig å se på mennesker som en gruppe, men i slike situasjoner som dette, hvor det snakkes med og om ett enkelt menneske, synes jeg det er best å betrakte saken i eget lys. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Igjen, quoting er noe jeg ikke fatter på dette forumet, derfor kommer alt i en smørje under her. En skal alltid vente til en er klar nok, men enkelte ganger venter folk for lenge og finner på unnskyldninger for å vente enda lenger. Ibsens' "Vilanden" tar for seg denne problemstillingen. Jeg ser unntakene. Og om vi skal diskutere individene så kan jeg gdt ta dem for meg, men jeg oppfatter ikke tråden eller TS slik. Jeg oppfatter det slik at TS lurer på hva folk _generelt_ mener om jomfruer o.l. Slik sett har noen presentert sitt syn. Jeg har presentert mitt og lagt ved _mine_ argumenter for hvorfor jeg har mine meninger. Å betrakte mennekser som gruppe er alt annet en kjedelig! Det er helt utrolig å se hvordan vi som har "fri vilje" oppfører oss så til de grader forutsigbart. Tror du har fått motsvar på alt nå En kan bruke sannsynlighetsberegning og statistikk her, og det var det jeg prøvde å gjøre lenger opp. Gruppen består jo av en haug av individer som en kan gruppere på basis av deres egenskaper. Men det er slik at jo "mer en generaliserer"/"færre grupper en har med i" beregningen, jo mer unøyaktig blir konklusjonen. Å "gre alle under én kam"/"bruke kun en gruppe" og bestemme egenskapene til den gruppen ut ifra gruppens majoritets egenskaper, blir litt som å si at alle stemmer FrP om FrP har 32% av stemmene og er det største partiet. da er vi eninge om prinsippene i alle fall Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Igjen, quoting er noe jeg ikke fatter på dette forumet, derfor kommer alt i en smørje under her. Så søtt med en mann som sliter med det tekniske En skal alltid vente til en er klar nok, men enkelte ganger venter folk for lenge og finner på unnskyldninger for å vente enda lenger. Ibsens' "Vilanden" tar for seg denne problemstillingen. Ja, man kan alltids overdrive eller kjøre seg fast i et spor. Jeg skal ikke være verre enn å innrømme at det har antagelig jeg gjort, men samtidig ser jeg ikke hvordan jeg kunne valgt annerledes heller. At mennesker velger å vente, er jo som regel et resultat av en rekker årsaker, tanker, følelser og så videre, og da må man gjerne jobbe seg gjennom disse sperrene før man er klar for å ta det neste steget...som innen da har blitt et gigantisk stort steg. Jeg ser unntakene. Og om vi skal diskutere individene så kan jeg gdt ta dem for meg, men jeg oppfatter ikke tråden eller TS slik. Jeg oppfatter det slik at TS lurer på hva folk _generelt_ mener om jomfruer o.l. Slik sett har noen presentert sitt syn. Jeg har presentert mitt og lagt ved _mine_ argumenter for hvorfor jeg har mine meninger. Ja, det er greit nok. Men trådstarter har jo også forklart ganske nøye hvorfor hun har valgt å vente, og da synes jeg man bør ta det med i betraktningen når man skal svare. Å betrakte mennekser som gruppe er alt annet en kjedelig! Det er helt utrolig å se hvordan vi som har "fri vilje" oppfører oss så til de grader forutsigbart. Jeg vet det. Jeg ler av alle dere som puler før dere er 20, liksom Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om en virkelig liker deg, så burde det heller ikke spille noen rolle. Fikk aldri noe inntrykk av at det ble sett på som noe problem av sin kjære at jeg var 21 år og jomfru da vi ble sammen. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg liker at jentene er uerfarene da har de ikke noe å sammeligne med Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg liker at jentene er uerfarene da har de ikke noe å sammeligne med haha, enig i den! Lenke til kommentar
Vgar Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 GO virgin girl! Dette syns jeg var bra, stolt av deg kan jeg vel kanskje si:) Sex er meget godt og herligt! yes:* bare å glede seg, men det er ikke så viktig som du framhever her. Værtfall erfarings biten. Og for gudsskyld, ikke waste den i fylla. Det er bare kjedlig å sjå tilbake på, snakker selvsagt av personlig erfaring på dette temaet. Slapp av, ta på deg dine dristige klær og sexy sminke og nyt singel livet mens gutta sikkler etter deg;) Der kommer fort en fyr som er både søt og deilig som kan få poppe floweren din, når du ønsker og under dine premisser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå