Smurstafa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvem dama har vært med/ikke vært med er for meg totalt likegyldig. Om ei dame hadde sagt til meg at jeg var hennes første ville jeg ikke behandlet henne noe andreledes enn hvis jeg var hennes 10. (kanskje litt i røffhet, men det er en annen diskusjon) Det tar tid å bli skikkelig kjent med hverandre, og det gjelder også i sengen. Man lærer hverandre å kjenne, og alt går av seg selv etter noen omganger. Så du trenger nok ikke å bekymre deg, for med mindre du finner en skikkelig slick badboy til å være din første, så er nok den personen smånervøs han også. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Enig med det meste som er sagt i tråden her. Sex er noe som kommer naturlig når man blir kjent med en person. Du må ikke holde tilbake bare fordi du er jomfru. Når du føler at du er klar for det så skjer det. Om du ikke føler det kan det være at du gremmes, noe du ikke burde, eller det kan være fordi du ikke har truffet enn du ser på som en potensiell sexpartner. Om det hjelper så kan man ta det i omganger, det er uansett viktigst å snakke med personen du eventuelt dater (kanskje ikke på første daten selvsagt), men når du føler at du har en kontakt hvor dette er et naturlig tema er det bedre å snakke om det enn å la være. Som alle andre sier, sex med en ny partner er som oftest ikke den beste uansett historien personen har bak seg. Sex blir bedre og bedre ettersom man kjenner hverandre og vet hva man liker. Dette må man finne ut og gjerne snakke om, slik er det i alle forhold enten man er jomfru eller ei. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser problemet ditt. Du kommer garantert til å finne en som vil bli godt kjent med deg som du kan stole på, før han er ute etter sex. Jeg er 21 og har ikke hatt sex. Jeg er heller ikke typen som går for sex på første date for så å ta det videre derfra. Jeg vil også bli kjent med jenta, og stole på henne før jeg har sex. Om dette er et problem for den jenta jeg er sammen med, ja så er det vel bedre å bare la henne gå. Både for min og hennes del. Jeg har hatt kjærester før, men har ikke følt at de var rette for meg. Ikke det at jeg føler at jomfrudommen er noe jeg bare deler med '"den rette", men jeg vil ikke ha sex bare for sexen sin del, men fordi jeg selv har lyst og virkelig liker jenta. Synes ikke du skal tenke for mye på dette, men heller ta det når du finner en du liker. Om du finner en likesinnet person, så kommer dette til å gå kjempebra. Jeg tror ikke jeg er alene om å tenke slik jeg gjør, og hadde satt veldig pris på deg om du også ikke var av typen som "gav deg bort" til hvem som helst. Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mange menn, inkl. meg selv liker jenter som ikke er billige, jenter med selvkontroll og jenter som vet å sette pris på ekte intimitet. Hadde vi datet, ville jeg satt pris på det faktum at du var jomfru. Hadde det "blitt oss", og vi hadde tatt det steget, ville jeg nok følt det som en fantastisk tillits- og kjærlighetserklæring. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ikke noe problem, ville blitt litt stolt. Da føler man seg som den utvalgte Bare positivt for gutten med en liten selvtilittsboost. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ville du mista interessen om du data eller var sammen med ei 20 år gammel jente og hun fortale deg at hun var upult, eller ville du følt det positivt at du var hennes første?Er du villig til å gi ei jente tid til å bli ordentlig kjent med deg eller mister du lett interessen om ting ikke skjer med en gang når det kommer til sex? Diskuter i veg! Ville ikke mista interessen i ei "upult" jente på 20 år, nei. Hadde jeg vært ute etter sex, hadde jeg selvsagt ignorert noen som vil bruke god tid. Men var jeg ute etter et forhold, så er ikke det så viktig. Jeg har en regel med meg selv som sier at "sex er en bonus i et godt forhold". Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For min del så er det ikke så viktig om hu er jomfru eller ikke. Men dersom jeg kunne valgt så hadde det blitt den upulte. Det å vite at man er den første "to enter the village" er litt godt. Kan nesten sammenlignes som en oppdagelsesferd; det er ikke like gøy å dra der det har vært drøssevis av folk før som en plass som ingen har satt sine bein (pikk) før Det skal da være sagt at dette helst for de som jeg kan starte et forhold med. ONS er gjerne greit at de har litt erfaring. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Antallet har null betydning for meg. Starten på et seksuelt forhold er alltid preget av nervøsitet og bærer alltid preg av "ukjent terreng", dvs at man ikke vet hva den andre liker, vil og er med på. Og det er noe man må finne ut i fellesskap, og det er gjerne noe som er med på å øke spenningen og gleden med sex. Det å være den første til en person er jo gjerne spesielt, og det trenger ikke være dårligere enn noe annet på samme måte som det ikke trenger være bedre enn noe annet. Det er hva man gjør det til som så mye annet. Tror man at det blir dårlig så blir det ofte dårlig. Man må bare tenke på at det er digg og gjøre det beste ut av det. Snakk med personen og si hva man liker så blir det også digg. Det høres banalt ut, men det er ingenting galt med å være jomfru Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg ville mistet alt annet (les: hemninger) enn interessen. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For min del, hadde jeg nok satt pris på at du hadde vært jomfru. Har aldri likt kvinner som har ligget med halve byen. Ville nok ikke ha mistet interessen selv hvor mye eller lite erfaring du hadde hatt. En gang er den første, og slik er det for alle. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror ikke jeg hadde brydd meg så mye den ene eller andre veien om jenta har hatt sex før. Det viktigste er at hun liker det Den beste sexen jeg har hatt var med en jente som var 10 år eldre enn meg. Grunnen til at det fungerte så bra var at vi klarte å si ifra hva vi likte og ikke likte. Også var hun aggressiv sexuelt, noe som er veldig sexy. Etter å ha hatt et skikkelig sexliv så tror jeg ikke et forhold til en dame som er lite interessert i sex hadde vært aktuellt. Jeg er en mann på 31... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For min del, hadde jeg nok satt pris på at du hadde vært jomfru.Har aldri likt kvinner som har ligget med halve byen. enig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 All min erfaring sier at det faktisk er andre jenter som ser rarest på deg om du begynner å bli voksen og ikke har ligget med noen ennå. Gutter har en tendens til å enten være likegyldige eller bli veldig glade for at de har muligheten til å være førstemann på månen, for å bruke den metaforen ^^ Jenter er jenter verst, I guess. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 What she said. Dog, haddejeg møtt ei som var jomfru så hadde jeg _aldri_ planlagt å ha henne for livet. Det hadde vert for FF, ikke noe annet. Og... Det er så himla slitsomt å lære opp folk i senga... Er det rart en foretrekker damer på 30+? De manlger alle hemninger, vet hva de vil og tar det! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 What she said. Dog, haddejeg møtt ei som var jomfru så hadde jeg _aldri_ planlagt å ha henne for livet. Det hadde vert for FF, ikke noe annet. Og... Det er så himla slitsomt å lære opp folk i senga... Er det rart en foretrekker damer på 30+? De manlger alle hemninger, vet hva de vil og tar det! Kroppsmessig må det da være bedre med ei yngre, men er forskjellig hvor godt man holder seg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Upult jente på 20? Hvor finner man noe slikt? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 det er ikke alle som er like frempå og/eller vakre. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 det er ikke alle som er like frempå og/eller vakre. Et mindretall har også bestemt seg for å vente til de er gift. Vet om ei på 30 som er jomfru. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kroppsmessig må det da være bedre med ei yngre, men er forskjellig hvor godt man holder seg. Hjelper ikke med fin kropp om de ikke vet hva den skal brukes til Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kroppsmessig må det da være bedre med ei yngre, men er forskjellig hvor godt man holder seg. Hjelper ikke med fin kropp om de ikke vet hva den skal brukes til Nå glemte jeg helt at pene jenter på 20-25 umulig kan ha rukket å bli gode i senga. Jepp, 30 og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå