Gjest Usikre_meg Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er jente, har passert 20 og er fortsatt jomfru. Min jomfudom var ikke noe jeg bekymret meg eller tenket stort over før 16 - 17 års alderen. På den tida følte jeg meg ikke akkurat som en attraktiv person og kjæresteri var også en ukjent ting for meg. Etterhvert fikk jeg en ny mer orginal og sexy klesstil som jeg selv elsker, lærte meg en god sminketeknikk og fant også etter hvert ut at jeg ikke ser så verst ut uten sminke heller. Jeg fant også ut at jeg er en person som har mye å gi, har evner jeg kan være stolt av og har lært meg å sette større pris på de merkelige sidene ved min personlighet. Mannfolk begynte å legge mer merke til meg og en natt på fulla ville en nokså drita fyr ha sex med meg. Jeg freaka ut og det ble kun oralt og etterpå var jeg egentlig mest letta på grunn av at jeg syntes han var ekkel. Senere dukket tilbudet opp igjen. Samme som sist, traff fyren på et utested men også denne gangen freaka jeg ut. Angra på at jeg ikke benytta sjansen til å få denne erfaringen i den alderen. Han var da nokså kjekk og hyggelig og kom med mange komplimenter. Etterhvert fikk jeg kjæreste og har data flere menn men selv ikke med kjæresten hadde jeg sex. Han var også jomfru og tok ikke noe særlig intiativ. Forholdet varte en stund, men det ble lite intimt utenom kyssing og stryking. Jeg har data flere etter det, men aldri så langvarig at jeg har stolt nok på dem til å bli såpass intim. Jeg har fått det inntrykket at mannfolk vil at damene skal vær erfarne men det stemmer forhåpentligvis ikke i alle tilfeller. Jeg vil finne meg en som elsker meg så høyt at min dårlige erfaring blir småtteri. Vil at han skal elske meg for personligheten min og sette pris på det jeg kan og ikke presse på, men heller være tålmodig med meg og forstå at jeg synes det er vanskelig. Jeg er ikke så verst til å flørte og noen ganger bekymrer det meg litt at jeg kanskje sender ut signaler som kan tolkes som om jeg er mer erfaren enn jeg faktisk er. Samtidig tenker jeg at det er sunt å kunne flørte og at jeg bare bør se det som positivt. Jeg er usikker på om jeg vil gjøre det dårlig i sengen, men jeg kan jo ikke vite dette. Derfor blir det så dumt å tenke slik også. Det jeg vil med denne tråden er å skape diskusjon rundt temaet. Ville du mista interessen om du data eller var sammen med ei 20 år gammel jente og hun fortale deg at hun var upult, eller ville du følt det positivt at du var hennes første? Er du villig til å gi ei jente tid til å bli ordentlig kjent med deg eller mister du lett interessen om ting ikke skjer med en gang når det kommer til sex? Diskuter i veg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ville du mista interessen om du data eller var sammen med ei 20 år gammel jente og hun fortale deg at hun var upult, eller ville du følt det positivt at du var hennes første?Svarer bare på denne delen nå i første omgang.Ingen av delene. Tror ikke det hadde hatt så mye å si hverken fra eller til for meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Sex er ikke så viktig som du tror. Jeg ville aldri dømt ei jente negativt fordi hun ikke har sex. Faktisk så syns jeg det er litt søtt. Endret 23. april 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg synes det bare er positivt, men skjønner jo at det kan være vanskelig/flaut for deg, selv om det ikke "burde" det. Edit: Du er ikke tilfeldigvis "usikre meg" fra tråden om hun som måtte ta alt initiativet med han usikre gutten? Endret 23. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Driver du og flørter i fylla, så må du regne med å finne nok av menn som ikke er ute etter å respektere deg eller elske deg for personligheten din. Ville du mista interessen om du data eller var sammen med ei 20 år gammel jente og hun fortale deg at hun var upult Nei, neppe. Er du villig til å gi ei jente tid til å bli ordentlig kjent med deg eller mister du lett interessen om ting ikke skjer med en gang når det kommer til sex? Trenger ikke skje med en gang. Men det er ganske sikkert en fordel å bli intime før forelskelsen går over. Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) tips til trådstarter: Paragrafer er en fin ting. Gadd faen ikke lese når det hele er så uorganisert. Likevel har jeg ett tips eller to på lager til deg: Hvis du bare vil miste hinna, gå på byen å ta det første og beste som kommer din vei. Er ikke vanskelig, stort sett trygt og du får gratis taxi med hjem. Hvis dypere kjærlighet, mening, og ikke minst, intellekt er det som fyrer din flamme samtidig som du har lyst på lettvint kontakt, er dette forumet prakkfullt av flere kjempesnille beilere klar for deg og din kjærlighet. P.S: Post bilde av deg selv for ev. faglige vurderinger og/eller andre hint på din bestående jomfrudom. Utseendet har mye å si, og man er ofte den siste til å selv legge merke til ev. feil ved dette. Vi kan hjelpe deg. Endret 23. april 2009 av Ramsey Lenke til kommentar
hdata Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Uten at jeg har lest hele innlegget ditt vil jeg gjerne komme med noen innspill om dette med jomfrudom... For det første kan jeg godt skjønne at du tenker på det, igjen så er det ikke noe jeg ville tenkt så alt for mye på. Den dagen det skjer, så skjer det. Forhåpentligvis med en du virkelig liker og kan ha et lengre forhold med... Personlig ville jeg ikke blitt skremt dersom en jeg møtte en jente på 20 som jeg fikk god kontakt med og begynte å gå på date osv med og ho fortalte meg at ho fortsatt var jomfru, er selv straks 22 så er jo samme aldersgruppe sånn sett.. Jeg ville heller sagt at vi har all den tid vi trenger, og heller gått sakte frem. Ligge naken, eller veldig lettkledd, ville nok øke tilliten til hverandre. Selv ville jeg gått rolig frem og fulgt veldig godt med på jentas reaksjoner, og dersom det begynner å bli ubehagelig ville jeg heller sagt "greit, da kan vi heller prøve igjen senere" og heller prøvd igjen ved en senere anledning. Du har vel sånn sett egentlig to valg: 1. Finn det første og beste, la han gjøre det han vil, så er du ferdig med det 2. Finner du en gutt du liker godt, så er kommunikasjon det viktigste etter min mening Endret 23. april 2009 av hdata Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Problemet med å være jomfru er at det ikke er noe problem i det hele tatt, det bare føles sånn. Men det nytter jo aldri å overbevise en desperat jomfru om at han/hun er OK. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg synes det bare er positivt, men skjønner jo at det kan være vanskelig/flaut for deg, selv om det ikke "burde" det. Edit: Du er ikke tilfeldigvis "usikre meg" fra tråden om hun som måtte ta alt initiativet med han usikre gutten? +1 Hva jeg svarer avhenger _mye_ av hva svaret på spørsmålet over blir Og da bør nok denne usikre piken opprette en liten bruker her Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Uansett, på generelt grunnlag: Sex er såpass viktig for meg at det bør skje veldig tidlig. Samt at jo mer forelsket jeg er, jo mer lyst har jeg på vedkommende kvinne. Jo mer erfaring en kvinne har, jo bedre. Ene og alene fordi da vet jeg at hun vet hvorfor hun vil slå seg til ro med meg. En uerfaren kvinne vil mye lettere lure på om hun går glipp av noe. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Erfaring er vel og bra, men det viktigste for min del er selvtillit. Er drittlei usikre jenter rundt 20, får jeg sjangsen på en 40-åring som vet hva hun vil ha slår jeg til uten å nøle! Som flere sier her, du har ikke noe problem. Finn deg en grei kar(en sånn som meg) som tar seg tid og gjør ting på en fin måte og på dine premisser. Denne karen bør nok være så edru som mulig, ellers blir avstanden fra suksess til fiasko svært kort. Lenke til kommentar
Gjest usikre_meg Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Takk til alle for tilbakemeldinger! Ramsey: Første innlegget ble postet litt for fort. Sorry! Tror jeg skipper bilde. Skal være anonymt vet du:P Kloever_2: Det er ikke meg nei Ble faktisk litt overraska over deres synspunkter i forhold til dette, men synes selvfølgelig det er positivt at dere ikke fordømmer det. Greit å vite at flere av dere synes det går helt fint å gi jenta litt tid, men er selvsagt enig med Cyberfrog i at kjærligheten bør være tilstedeværende når det skjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ble faktisk litt overraska over deres synspunkter i forhold til dette, men synes selvfølgelig det er positivt at dere ikke fordømmer det. Greit å vite at flere av dere synes det går helt fint å gi jenta litt tid, men er selvsagt enig med Cyberfrog i at kjærligheten bør være tilstedeværende når det skjer.For meg personlig så ser jeg på sex som viktig i et forhold. Men det er ikke alt. Kan fint klare meg uten en stund.Ang at det blir "førstemann" så tenker jeg som så at det vil få mannen til å ta mer hensyn til dine behov. Jeg hadde hatt det i bakhodet at de aller aller fleste husker sin første gang resten av livet. Man vil ikke at det skal bli noe dårlig opplevelse om du skjønner. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Som brutal_mann sier, et forhold tidlig i livet har dette intet å si egentlig, men "planlegger" man å slå seg til ro ville jeg nok sett at hun hadde rast fra seg. Det med sex er viktig, ikke nødvendigvis at man er så erfaren, heller det at man er på lik bølgelengde.. Eksempel; jeg er hverken glad i rumpesex eller SM, så dette ville jeg helst ha sjekket ut før jeg går inn i et forhold.. Lenke til kommentar
tek Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er 35 og godt gift. men både når jeg var 20 og idag ville jeg blitt ekstatisk over å bli tilbudt over å være den første. Eneste ulempen er at jeg idag ikke kunne tatt imot tilbudet. Lenke til kommentar
Gjest usikre_meg Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg vil også føle at noe mangler i et forhold uten sex. Jeg vil gjerne kunne nyte god sex med en jeg er glad i og ikke bare "kose" med meg selv når jeg er i et forhold. Det jeg mener er at jeg vil bli ordentlig kjent med en kjæreste før vi knuller. Vil gjerne overvinne skrekken og lære meg å akseptere at jeg fortsatt er ung og at det er langt ifra krise å være jomfru som 20 åring. Egentlig vil jeg ikke pule en tilfeldig fyr jeg treffer på byn første gang, ikke innerst inne. Men jeg tenker noen ganger at det ville vært det beste for han som var sammen med meg at jeg hadde litt erfaring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Men jeg tenker noen ganger at det ville vært det beste for han som var sammen med meg at jeg hadde litt erfaring.Glem de tankene. Sex blir bedre og bedre i et forhold etterhvert som man lærer partneren å kjenne uansett. Mulig han ville følt seg beæret over å få være din første. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Ville nok ikke gjort meg noe imot. Er ikke uvanlig å være jomfru i 20-årene. Statusen Virgin-killer er jo fremdeles tøft,uannsett alder på mannen. Edit:enig i at du kanskje kan bruke paragrafer, vondt å lese, Endret 24. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 ville ikke betydd noe for meg:P like ikke å tenke på evt. andre menn dama mi har vert me. Lenke til kommentar
DecadentAtheist Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg et ikke hvor godt jeg vil takle det, hovedsaklig med tanke på at det virker som det kan være ei usikker jente. Jeg har hatt én kjæreste, det har vært et langvarig forhold. Hun var svært usikker da vi ble sammen, nå er hun selvsikker på de områder hun var usikker på da vi ble sammen, og har slått opp med meg. Det får meg til å lure på om det var meg eller usikkerheten hennes som gjorde at vi ble sammen. Det er nok sånn at folk som vil finne noen å investere sine følelser for, vil være litt reservant med å gjøre det til en usikker person, da en vet dårligere hva som kan skje i framtiden. Det er vel "common knowledge" at jenter tiltrekkes selvsikre gutter, og jeg tror nok det er slik den andre veien også. De gangene jeg har hørt spesifikt at usikre jenter omtales av gutter er som "mål". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå