E.I. Lonoff Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva syns folk om Jacques Mesrine: Instinkt for mord, som den heter på norsk? Kom akkurat hjem fra kinoen nå og syntes det var en fantastisk bra film! Syns at franske regissører får fram en sånn deilig stemning. Du hater gangsteren for sin hensynsløshet, samtidig får du en viss sympati for ham og hans væremåte. Kamera og musikk var skikkelig gjennomført. Og Vincent Cassel klarer brasene som vanlig. Filmen går lett inn blant mine topp20. Sitter bare å gleder meg til del2. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hadde den gått på kino her så hadde jeg sett den. Men den kinoen her sender kun typiske blockbustere. Kanskje noe ganger litt ukjente filmer om man er heldig. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Synd.. Gikk på prinsen5 her i TRD. Er vel den nest største salen i Tondheim. Vi var riktignok bare 5mann, men endra ikke opplevelsen det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå