eugenie Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har denne mappa på laptopene mine hvor windows kom ferdig installert, men ikke på den stasjonære hvor jeg har installert selv fra cd. hva brukes denne mappa til, og kan jeg slette den? hva blir i såfall konsekvensene om jeg sletter den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Konsekvensene blir at maskinen slutter å fungere! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dersom det er snakk om I386 mappen som ligger på roten av C: kan du flytte denne til annen partisjon eller brenne den på cd. Du trenger ikke denne til daglig bruk av pc'en. Mappen havner der pga at mange systembyggere bruker denne løsningen i stedet for å legge ved installasjons-cd. I noen tilfeller har jeg sett begge deler. Innholdet i C:/I386 er det samme som ligger på samme mappe som du finner på en installasjons-cd (eller dvd) Den kan med andre ord slettes, men jeg anbefaler at du flytter den vekk fra C: i stedet for.... Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Dersom det er snakk om I386 mappen som ligger på roten av C: kan du flytte denne til annen partisjon eller brenne den på cd. Ja det er den jeg mener. Den kan med andre ord slettes, men jeg anbefaler at du flytter den vekk fra C: i stedet for.... Da tror jeg at jeg like så godt sletter den. Lagde recovery-plater med programvaren som fulgte med maskinen, i tillegg til at mappa ligger i det første imaget jeg lagde med acronis true image da maskinen var ny. Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Dersom det er snakk om I386 mappen som ligger på roten av C: kan du flytte denne til annen partisjon eller brenne den på cd.Du trenger ikke denne til daglig bruk av pc'en. Mappen havner der pga at mange systembyggere bruker denne løsningen i stedet for å legge ved installasjons-cd. I noen tilfeller har jeg sett begge deler. Innholdet i C:/I386 er det samme som ligger på samme mappe som du finner på en installasjons-cd (eller dvd) Den kan med andre ord slettes, men jeg anbefaler at du flytter den vekk fra C: i stedet for.... Gjelder det samme for mappa som heter VALUEADD? Ser den ligger på installasjons-cden, men finner den ikke på den stasjonære maskinen. Vil gjerne slette det jeg ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ja. Fortell hvilke mapper du har på C: roten. Som regel ligger det flere mapper der som kan flyttes/slettes. Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Ja.Fortell hvilke mapper du har på C: roten. Som regel ligger det flere mapper der som kan flyttes/slettes. det skulle jeg gjerne, men etter jeg prøvde å dele harddisken med norton partition magic i går kveld, så "tryna" hele maskinen. se her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1102743&hl= Men det har ikke noe med sletting av mapper å gjøre, men at noe gikk veldig galt etter partisjoneringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå