Ustedalen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg fortsetter med mine street bilder. Fra Warszawa, ved en kirke med fantastisk symmetri. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Who are the ones that we kept in charge? KILLERS, THIEVES, and LAWYERS! Herlig. Edit: Forventer at du følger opp med "Missery Is the River of the World", snart. Herrejemmini, da blir det liv i buksene. Passende bilde til en utsøkt låttittel Endret 23. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Synes det er noen få mm skjevt? At det heller ned mot venstre? Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Synes det er noen få mm skjevt? At det heller ned mot venstre? er enig der, det heller noen få mm til venstre. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Utrolig flott bilde. At det ikke er helt rett syns jeg egentlig bare tilfører mer liv i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå