Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Red Bull snart i norske hyller

Cazzo Grande

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Japp rent taurin pulver fra sverige. Bruker det til trening.

Tror det er lovlig nå. Burde iallefall være det siden det siden det selges i Red Bull. Men skulle ikke forbause meg om det er i begrenset mengder ved innførsel. (edit: glemte å legge til ved innførsel)

Forresten, er taurin pulveret du kjøper dyrt ? Bare lurer litt på hvorfor Red Bull koster litt mer enn de andre drikkene :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det står at red bull kombinert med alkohol kan forsake nyresvikt og hjerterytmesvikt. Stemmer dette? Hvis man drikker seg dritings ved å blande red bull og vodka, hvor mye av hver?

Å? :ohmy: Eg har drukke redbull og vodka her i Tyskland nesten kvar dag i to veker no! Både sjølvblanda og kjøpt på nattklubb/bar. Ein dag var eg so fyllesjuk at eg låg sjuk og kasta opp frå eg vakna i 13-tida til 02 om natta. Kan det vere all redbullen som er forklaringa kanskje?

Her i Tyskland har dei selt Vodka Red Bull på alle utestadane eg har vore på.

Les her: http://abcnews.go.com/health/story?id=2759942&page=1

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Taurin er noe av det billigste man får kjøpt. 40 kr for 100 g eller noe. Er vel dyrt i Norge fordi de må avgiftslegge Taurinen noe jævlig siden den så vidt er lovlig.

Er kanskje det som er grunnen til Red Bull koster mer. Ville nesten tro det.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...