Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Red Bull snart i norske hyller

Cazzo Grande

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ja nå var Red Bull komt hit og. 80 mg koffein i en boks. Får vel smake på det, slår ut resten om jeg ikke liker smaken.

Lenke til kommentar

@Prophet

Oi, såpass :) Ja, skal prøve den.

Og tips til deg, om du ikke har prøvd: FRANK'S. 10 KR på Godtebiten f a k t i s k ! Smaker likt som Red Bull og Co, men uberbillig, dessuten er det sånn stor burk som Urge Intense.

FranksEnergySportsDrink_50.jpg

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Og tips til deg, om du ikke har prøvd: FRANK'S. 10 KR på Godtebiten f a k t i s k ! Smaker likt som Red Bull og Co, men uberbillig, dessuten er det sånn stor burk som Urge Intense.

FranksEnergySportsDrink_50.jpg

10 kr?! Utrolig. Prisen må utnyttes neste gang. Har sett folk rundt om har drukket den - og har også hørt at det regnes som en av de beste. 0.5l of goodness.

Lenke til kommentar

Skal en tur til Sverige snart, så da må nesten jeg også prøve den! Monster holder jeg meg unna, har aldri drikki noe så fælt. Jo lengre nedover man kommer, jo værre blir smaken. For ikke snakke om ettersmaken, fysj!

Orker ikke kjøpe Red Bull, i hvertfall ikke her i Norge. 19.90+ pant er ALT for dyrt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Kanskje taurinen som gjør det dyrere? Evt. er det startskostnader, at det gjerne sykker i pris etter en stund. Vi får se, er markedet stort i Norge og det blir en suksess selges det nok til en rimeligere sum etterhvert vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Ja nå er altså red bull snart å se i norske hyller. Meninger rundt dette? Og det står at red bull kombinert med alkohol kan forsake nyresvikt og hjerterytmesvikt. Stemmer dette? Hvis man drikker seg dritings ved å blande red bull og vodka, hvor mye av hver?

En drikk som var veldig populær blant unge i sverige. Den er ikke bra å drike for mye av. Skal du drikke den, så ta en box,og da uten alkohl. Du får hjertebank, høyt blodtrykk. I sverige var det flere dødsflall.

har sel sett en som drakk med vodka i, samtidig hadde han fått en cognac og kaffe....det ble sjukestua det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...