konduktans Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Finnes det noen konkrete kilder som faktisk kan bevise at RB er på vei? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Finnes det noen konkrete kilder som faktisk kan bevise at RB er på vei? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=572166 http://www.nrk.no/nyheter/1.6576631 Er ikke kilder på at den kommer til norge. Det er det opp til kjedene å besteme. Men du kan fritt importere red bull inn i norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja nå var Red Bull komt hit og. 80 mg koffein i en boks. Får vel smake på det, slår ut resten om jeg ikke liker smaken. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det smaker som alle andre koffeindrikker omtrent. Ikke Urge Intense kanskje, men Burn, Battery, PowerKing, Frank's og Red Bull smaker alle veldig likt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det smaker som alle andre koffeindrikker omtrent. Ikke Urge Intense kanskje, men Burn, Battery, PowerKing, Frank's og Red Bull smaker alle veldig likt. Ja, enig. Du kan også legge til Monster, selv om denne har en litt anderledes smak som jeg vil klassifisere god, noe jeg ikke kan ut i fra de andre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg skulle gjerne tatt den med, om jeg hadde smakt Monster Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg skulle gjerne tatt den med, om jeg hadde smakt Monster Kjøp et par, neste gang du handler på Nordby! Nå kjenner jeg ikke smaksløkene dine, men jeg kan nesten garantere at de vil automatisk ta førsteplassen på energidrikkelista. Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har hørt at viss du har litt for sterk blanding av Red Bull og vodka, så kan du få blackout? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) @Prophet Oi, såpass Ja, skal prøve den. Og tips til deg, om du ikke har prøvd: FRANK'S. 10 KR på Godtebiten f a k t i s k ! Smaker likt som Red Bull og Co, men uberbillig, dessuten er det sånn stor burk som Urge Intense. Endret 2. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og tips til deg, om du ikke har prøvd: FRANK'S. 10 KR på Godtebiten f a k t i s k ! Smaker likt som Red Bull og Co, men uberbillig, dessuten er det sånn stor burk som Urge Intense. 10 kr?! Utrolig. Prisen må utnyttes neste gang. Har sett folk rundt om har drukket den - og har også hørt at det regnes som en av de beste. 0.5l of goodness. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Yeah. Nå skal det sies at dette er bare ord fra en kompis, har selv aldri kjøpt den, så kan hende han kødda. Men tror det ikke altså.. Vi får sjekke... Endret 2. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skal en tur til Sverige snart, så da må nesten jeg også prøve den! Monster holder jeg meg unna, har aldri drikki noe så fælt. Jo lengre nedover man kommer, jo værre blir smaken. For ikke snakke om ettersmaken, fysj! Orker ikke kjøpe Red Bull, i hvertfall ikke her i Norge. 19.90+ pant er ALT for dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, Red Bull var god. Bedre enn burn og battery, helt ærlig. Virkelig god smak! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Syntes ærlig talt 19.90 pr boks er litt i overkant :S Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skulle ha vært samme som Burn koster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje taurinen som gjør det dyrere? Evt. er det startskostnader, at det gjerne sykker i pris etter en stund. Vi får se, er markedet stort i Norge og det blir en suksess selges det nok til en rimeligere sum etterhvert vil jeg tro. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er taurin lov i Norge nå som redbull er lov? Har bestillt taurin flere ganger fra Sverige. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er taurin lov i Norge nå som redbull er lov? Har bestillt taurin flere ganger fra Sverige. Kan man gjøre rå taurin? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Japp rent taurin pulver fra sverige. Bruker det til trening. Lenke til kommentar
VILLEBILLY Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja nå er altså red bull snart å se i norske hyller. Meninger rundt dette? Og det står at red bull kombinert med alkohol kan forsake nyresvikt og hjerterytmesvikt. Stemmer dette? Hvis man drikker seg dritings ved å blande red bull og vodka, hvor mye av hver? En drikk som var veldig populær blant unge i sverige. Den er ikke bra å drike for mye av. Skal du drikke den, så ta en box,og da uten alkohl. Du får hjertebank, høyt blodtrykk. I sverige var det flere dødsflall. har sel sett en som drakk med vodka i, samtidig hadde han fått en cognac og kaffe....det ble sjukestua det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå