Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Red Bull snart i norske hyller

Cazzo Grande

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Den boksen har en bulk. I wouldn't drink iit.

:!: Så det ja.

Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? :hmm:

Hvorfor skulle det være det? Ville jo vært idiotisk å ikke bruke merkevarenavnet sitt for det de er verdt.

Det er vel heller ikke vanskelig å google heller? Så slipper du å lure?

http://www.lmgtfy.com/?q=x+ray+energy+drink

Poenget er? Har jo vært inn på den siden jeg da. Tenkte de gjorde det slik for å få færre til å kjøpe(om de hadde redusert mengde koffein såklart)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
:hmm: Kanskje de har måttet gjort det for å få lov å selge i Norge? Evt. kan jo noen slenge opp et bilde av Red Bull i Norske butikkhyller, for jeg har ikke sett noen, og jeg er ikke alene :p Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Som du ser, om du faktisk gidder å se på linken, så er X-Ray Energy drinken et eget merke, og ikke noe med Red Bull å gjøre.

Den skulle komme i begynnelsen av mai, men såvidt jeg kan se har den ikke kommet ennå. Du får dermed ta å smøre deg litt med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Red Bull kunne ikke selges i norge da vi fikk den idiotiske loven om at energidrikke ikke skulle ha mer enn 300mg/l med koffein. Nå er den loven opphevet (koffein er ikke lenger et legemiddel heller). Tror nok vi får umodifisert Red Bull i landet nå endelig :)

Har forøvrig en Red Bull fra Hellas og en fra Portugal jeg kan sammenligne med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

:!: Daså. Skal uansett ikke drikke det.

Grensen er forresten på 150 mg/l før det blir klassifisert som et legemiddel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...