Grievdus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 når kommer dette til Norge egentlig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 når kommer dette til Norge egentlig? Skal vel være i norske butikkhyller innen Mai om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Min lokale dagligvarebutikk får inn Red Bull i september. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har bare fire redbull igjen til russetida, så håper ABSOLUTT det kommer før det! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Min lokale dagligvarebutikk får inn Red Bull i september. Oisann. Såpass. Da tror jeg at jeg spør på matbutikkene her for å være sikker. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har bare fire redbull igjen til russetida, så håper ABSOLUTT det kommer før det! Stikk til Sverige da vell . Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Men det er jo langt da!:O Har ikke mulighet til å dra før helga. Og da er det treff på lillehammer. Så det blir litt dårlig med tid Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 folk sier det er i butikkene nå, men hvilken butikker? finner det ikke noensted liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det en annen? Er ikke Red Bull i fåreklær da? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den boksen har en bulk. I wouldn't drink iit. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fikk nettopp en fersk ladning Red Bull fra Söta Bror, så nå blir det party i morra =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den boksen har en bulk. I wouldn't drink iit. :!: Så det ja. Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? Hvorfor skulle det være det? Ville jo vært idiotisk å ikke bruke merkevarenavnet sitt for det de er verdt. Det er vel heller ikke vanskelig å google heller? Så slipper du å lure? http://www.lmgtfy.com/?q=x+ray+energy+drink Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? Hvorfor skulle det være det? Ville jo vært idiotisk å ikke bruke merkevarenavnet sitt for det de er verdt. Det er vel heller ikke vanskelig å google heller? Så slipper du å lure? http://www.lmgtfy.com/?q=x+ray+energy+drink Poenget er? Har jo vært inn på den siden jeg da. Tenkte de gjorde det slik for å få færre til å kjøpe(om de hadde redusert mengde koffein såklart) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvorfor skulle noen bedrift velge å gjøre noe med produktet sitt, slik at det selger mindre? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Red bull er en merkevare og de kan således ikke forandre på oppskriften og fortsatt kalle den red bull. Da må det vel bli red bull light eller noe, og det vil ikke selge noe som helst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Kanskje de har måttet gjort det for å få lov å selge i Norge? Evt. kan jo noen slenge opp et bilde av Red Bull i Norske butikkhyller, for jeg har ikke sett noen, og jeg er ikke alene Endret 16. mai 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Som du ser, om du faktisk gidder å se på linken, så er X-Ray Energy drinken et eget merke, og ikke noe med Red Bull å gjøre. Den skulle komme i begynnelsen av mai, men såvidt jeg kan se har den ikke kommet ennå. Du får dermed ta å smøre deg litt med tålmodighet. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Red Bull kunne ikke selges i norge da vi fikk den idiotiske loven om at energidrikke ikke skulle ha mer enn 300mg/l med koffein. Nå er den loven opphevet (koffein er ikke lenger et legemiddel heller). Tror nok vi får umodifisert Red Bull i landet nå endelig Har forøvrig en Red Bull fra Hellas og en fra Portugal jeg kan sammenligne med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 :!: Daså. Skal uansett ikke drikke det. Grensen er forresten på 150 mg/l før det blir klassifisert som et legemiddel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå