ok67 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) På dagens runde for å fotografere dagens bidrag til Aprilfesten så kom jeg over denne Stokkanda. Temaet mitt for Aprilfesten er Bro i vidvinkel, men heldigvis hadde jeg med 40-150mm i sekken også. Oly: E-520, ED40-150@150mm ISO100, f/8.0, 1/160 Endret 23. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nesten som den sier: "Hei søta, med på en dans eller?" med et glimt i øyet. Klassisk komposisjon som funker, det er bra at du har fått med deg hele refleksjonen. Noe jeg lurer på er om hodet er helt skarpt eller om det er bare øynene mine som blir litt lurt? Nå har du et ok artsportrett av stokkandhannen i arkivet ditt, neste gang prøver du noe mer dristig og noe mer actionfylt så blir dette bra. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ser ikke helt skarpt ut nei, men ok komp og fin fugl. Lenke til kommentar
Deluxio Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bra bilde! bakgrunnen passa også bra inn, men kanskje du skulle ha dekket øvre høgre hjørnet med berg også, altså at du hadde tatt bilde fra en østligere vinkel? Men, som sagt, kjempefint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå