zeox Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 dvd-rom'en min fungerer ikke noe mer.... vet ikke hvorfor dette skjedde, den virket plutselig ikke noe mer... noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Din og! Må være noe som går! Min stresser noe vanvittig og så finner den stolt ut at det er en Audio CD med 99 spor, evt. så spytter den ut CD'en! Litt irriterende -Chief- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Altså...på¨hvilken måte fungerer den ikke? finner du brenneren i BIOS, leser den cd-r plater men ikke DVD? Litt mere info... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Trykk ledningene SKIKKELIG i! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 altså, når jeg stapper inn en dvd cd, så vil den ikke motta dvd'en... den bare tygger og tygger og tygger på cd i evigheter, helt til at den plutselig bestemmer seg for at det ikke er noen cd der i det hele tatt... Men, når den en sjelden gang fungerer, så lagger filmen så sykt mye, at det er umulig og se på! svært irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå